וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוכחה של 100 אחוז": 'חייזר' תועד צופה בגשושית של נאס"א על מאדים?

3.12.2023 / 10:02

מומחה העב"מים סקוט וורנינג העלה לבלוג שלו תמונה שצולמה ע"י נאס"א בה נראה (לטענתו) אובייקט עם גוף ורוד שצופה על אחת מהגשושיות במאדים. הוא מיהר לקבוע: "זו הוכחה במאה אחוז לקיומם של חיים חוצניים

בווידאו: גשושית של נאס"א נחתה במאדים/צילום: רויטרס

מומחי וחוקרי עב"מים משוכנעים במאה אחוזים שהם זיהו חייזר - אחרי שהם נחשפו לתמונה רשמית שפורסמה על ידי נאס"א, סוכנות החלל האמריקנית. בתמונה שחוללה את הסערה נראית דמות קטנה ולא ברורה עם גוף ורוד שנמצאת על הסלעים על פני השטח של המאדים. התמונה המקורית פורסמה על ידי נאס"א באפריל 2021, אבל נמצאה על ידי סקוט וורנינג, מומחה מטעם עצמו לענייני עב"מים וחייזרים, רק לאחרונה.

וורנינג התייחס לדמות הבלתי מזוהה ואמר: "כולם יודעים שאני אוהב לחקור תמונות כאלו של נאס"א. ובכן, נתקלתי בתמונה הזו ולדעתי היא הוכחה במאה אחוז לקיומם של חיים חוצניים. אפשר לראות דמות ששוכבת על הסלע וצופה ברכב החלל ממרחק. הדמות הזו עם חזה ורוד.עם צוואר, פנים ועם חליפה כהה. יש לה אובייקט אפור על הכתף, זה נראה כמו תרמיל גב של משהו".

תיעוד של "חייזר" צופה בגשושית של נאס"א במאדים. ufosightingsdaily.com, צילום מסך
האם זה חייזר?/צילום מסך, ufosightingsdaily.com

לוורנינג יש בלוג שנקרא UFO Sightings Daily ושם הוא העלה את התמונה הזו וניתח אותה.

אלה המסקנות שלו: "זהו יצור בגובה של כ-30 ס"מ ששוכב ומתצפת על הגשושית. יש אפילו עקבות מאחוריו שמובילות למקום שבו הוא בחר לשכב". השתכנעתם?

עוד באותו נושא

מה מסתתר על מאדים? תאוריות הקונספירציה המופרכות ביותר

לכתבה המלאה

צפו ב"הוכחות" שלו

אז מה זה באמת?

תיעוד של "חייזר" צופה בגשושית של נאס"א במאדים. ufosightingsdaily.com, צילום מסך
תיעוד של "חייזר" צופה בגשושית של נאס"א במאדים/צילום מסך, ufosightingsdaily.com

מומחית החלל של CNET מזכירה שמאדים הוא מקום לא מסביר פנים להחריד ועד היום מדענים אפילו לא מצאו הוכחות לחיים מיקרוביאליים עתיקים שם, אם כי החיפושים נמשכים.

כמובן שעורך הסרטון וחובבי תיאוריות הקונספירציה והמאמינים בקיומם של חייזרים לא מציינים כי יתכן מאוד שמדובר בסך הכל בתצורת סלעים שפשוט נראית דומה לחייזר, כי למה להרוס את הרעיון המגניב הזה עם עובדות?

לתופעה הזו יש אפילו שם - פראידוליה. זוהי תופעה פסיכולוגית בה האדם תופס גירוי עמום ומעורפל כלשהו כמוכר ובעל משמעות. הדבר מהווה הטיה קוגניטיבית של המוח, בה האדם מזהה תבניות מוכרות בתמונות ועצמים עמומים; ההטיה היא בעיקר לזיהוי מראה של פנים בגירויים עמומים כאלו. דוגמה ידועה של פראידוליה היא הנטייה לזהות צורות של פנים או דמויות בתווי הקרקע המאפיינים את הירח או את המאדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully