וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם ש"נחטף על ידי חייזרים" לפני 50 שנה טוען שהם הזהירו את העולם מהקורונה ומלחמת עולם שלישית

עודכן לאחרונה: 27.2.2022 / 11:09

קלווין פארקר אומר שנחטף על ידי חייזרים בשנת 1973 ולטענתו הם הראו לו דברים נוראיים שצפויים להתרחש בעתיד וכעת הם מתחילים כבר להתממש: "אני לא רוצה לעזוב את העולם הזה עם תחושה שיכולתי לעזור לאנושות ולא עשיתי את זה"

הטריילר לסרט הדוקומנטרי שנעשה עליו - Alien Contact: The Pascagoula UFO Encounter/The Orchard

דייג טוען שהוא הזהיר את העולם מפני מגיפת הקורונה ומפני פריצתה של מלחמת עולם שלישית אחרי שנחטף על ידי חייזרים לפני כמעט 50 שנה. קלווין פארקר סיפר שהוא שמר במשך שנים רבות לעצמו את מה שראה ולאחרונה סיפר שוב על החטיפה שהתרחשה - כשדברים שידע שעומדים לקרות אכן התרחשו.

פארקר, כיום בן 68, דג עם חברו צ'רלי היקסון על גדות נהר בפסקוגלה שבמיסיסיפי, כשלטענתם עב"מ נחת לידם. הוא סלפר שהחייזרים שהיו בו הראו לו מראות קשים מהעבר, ההווה והעתיד של האנושות כבר ב-1973. פארקר שהיה אז בן 19 והיקסון שהיה בן 46, סיפרו ששמעו צליל זמזום, ראו שני אורות כחולים מהבהבים, וצפו בחפץ בצורת אליפסה בקוטר של 10 מטרים ובגובה של 3 מטרים נוחת לידם. פרקר והיקסון טענו שהם היו "בהכרה אך משותקים" בעוד שלושה יצורים עם "פיות שנראו כמו חריצים של רובוטים, ידיים שנראו כמו "צבתות כמו של סרטנים" ואף ואוזניים בצורת גזר העלו אותם על החפץ והעבירו אותם בדיקות גופניות.

צפו בו מספר על החטיפה

כיום פארקר מספר שבין היתר הוא ראה מה יהיו התוצאות של מגפה שתפקוד את האנושות וטוען שהקורונה היא המגפה, ושהוא הוזהר והזהיר כבר מפניה כבר אז. "המגפה מתרחשת עכשיו. ברור שתמיד היו מגפות מתחילת האנושות, אבל ממה שאני ראיתי זה יהיה נורא יותר. בני האדם יהיו אשמים בה וזה יהיה דבר רע מאוד כי אלוהים ירצה ללמד אותנו לקח רגע לפני שהוא ישוב לעזור לנו שוב. האנושות איבדה את האמונה ולא מוכנה לעזור אחד לשני. המגפה תהרוג מיליונים, תגרום למחסור באוכל, ואנשים יריבו ויגנבו זה מזה רק כדי לשרוד. זה כבר קורה - אבל זה יהיה חמור יותר, משפחות יריבו בינן לבין עצמן, יהיו זמנים שאיש לא יבטח בשני".

הוא אף טוען שראה את מלחמת העולם השלישית. "תהיה מלחמה גדולה שבה כל צד יאשים את השני. בחזיונות שלי ראיתי אנשים שהעור שלהם נמס. אני לא יודע אם מדובר במלחמה גרעינית, אבל זה יעמת מדינות אחת מול השנייה ולא תהיה מדינה שלא תהייה מעורבת". לטענתו יהיה מחסור באוכל והאדמה תהיה רעילה כך שהיבול לא יהיה טוב אחריה. לטענתו גם אספקת המים תפגע קשות.

אבל אל יאוש. לפי מה שהחייזרים הראו לפארקר האנושות תתאושש, "לאט אבל בביטחון. הדעה האישית שלי היא שהפוליטיקאים הם אידיוטים ולא מסתכלים על מה שטוב לאנושות. לא המצאתי את זה, זה לא הדמיון שלי, זה מה שראיתי בזמן החטיפה שלי. אני מקווה שהדברים הללו לא יתממשו. שכל אחד יחליט למה שהוא רוצה להאמין. אירוע החטיפה היה מספיק מפחיד אבל הדברים הללו מפחידים אותי יותר היום".

"חייזרית התקיפה אותי ודחפה לי אצבע"

חוקר החייזרים הבריטי פיליפ מנטל, שפירסם את הספר של קלווין "פסקוגלה - המפגש הגדול" סיפר: "קלווין מתקשה מאוד לדון בהיבט הזה של המפגש שלו וקורא לו קללה - במקרה שזה נכון והוא אכן ראה את עתיד האנושות וזה לא היה מראה יפה. כנראה שהיינו יכולים להתעלם מה'חזיונות' האלה אלמלא העובדה שאנשים רבים אחרים חוו מפגשים כאלה וסיפרו סיפורים דומים".

לפי המירור הבריטי קלווין עבר תהליך של היפנוזה רגרסיבית עם חוקר חטיפות החייזרים הבכיר בעולם באד הופקינס, כדי לעזור לו לפתוח זיכרונות שקבורים עמוק בתת המודע שלו.

לאחר מכן הוא תיאר כיצד הותקף על ידי חייזרית על סיפון העב"ם שגירדה את עיניו בציפורניה הארוכות. הוא טען שהוא חנק אותה לאחר שהיא דחפה את אצבעה לאפו. במסגרת תהליך ההיפנוזה המוקלט אמר קלווין: "היא מרשעת. היא באמת מרושעת. אני יכול לראות הרס, אני מסוגל לראות דברים שמעולם לא ראיתי".

כבר ב-1975 הוא סיפר על מה שקרה לו

כשבאד הופקינס ביקש ממנו לתאר כמה מהדברים שהוא יכול לראות, הוא נשמע אומר: "אני מרגיש תחושה חמימה אמיתית, זו ההרגשה הכי טובה שהייתה לי בחיים. תודה לאל - סוף סוף אני מת. אני מת והנשמה שלי עוזבת את גופי. היא בעצם הרגה אותי. הנשמה שלי עוזבת את הגוף שלי. באור הזה, האור החזק הזה. אני שמח שהכל נגמר עכשיו. סוף סוף אקבל קצת שלווה. ואז אני רואה מלאכים, שום דבר כמו שאי פעם ראיתי.

"הו, הו. מושכים אותי בחזרה למטה עכשיו; מושכים אותי בחזרה לתוך הגוף שלי. אני לא רוצה לחזור לתוך הגוף שלי, אני רק רוצה לעזוב. אני רוצה להיכנס אל האור הזה. זה פשוט הרגיש כל כך טוב, תן לי לחזור אל האור הזה, אל תשלח אותי בחזרה, אלוהים, בבקשה קח אותי, קח אותי. תן לי לבוא אליך, אני לא רוצה לחזור, אבל אני חייב לחזור, אני צריך להילחם בה."

חייזרי חטיפת פסקגאולה. FLYING DISK PRESS, אתר רשמי
ככה הוא תיאר את החייזרים/אתר רשמי, FLYING DISK PRESS

כעת, קלווין, שנלחם במחלת הסרטן, חושף את החזיונות שהוצגו לו לפני כמעט 50 שנה - והוא משוכנע שהם הופכים בימים אלה למציאות. הוא אמר: "כפי שכמה מכם יודעים חוויתי חוויה של כמעט מוות בזמן שהייתי על סיפון כלי השיט הזה. זה היה כאשר הדם שלי הוצא לגמרי מגופי ואז הוחלף במה שאני עדיין לא יודע מהו. ואז הראו לי דברים מהעבר, מההווה והעתיד. אני מניח שאפשר לקרוא לזה קללה. מאז היו לי בעיות בריאותיות גדולות אבל לאט לאט התגברתי על רובן".

הוא המשיך ואמר: "לא הייתי מדבר על זה עכשיו אם לא הייתי רואה כמה מהחזיונות האלה מתגשמים. אני בטוח לא רוצה שאנשים יחשבו שאני מדיום או חוזה עתידות - כי אני לא. אולי זו הייתה קללה או שזו יכולה להיות דרך לעזור להציל את כדור הארץ או את האנושות שלנו. אבל זה מפחיד אותי - לא בשבילי אלא בשביל העתיד של כולנו. הזמן שלי כאן על כדור הארץ כמעט נגמר ולא הייתי רוצה לעזוב את העולם הזה עם תחושה שיכולתי לעזור לאנושות ולא עשיתי את זה. אז אני אמשיך לספר מה הראו לי באותו יום על סיפון העב"ם ואנסה לעשות מה שאוכל כדי להציל כמה שיותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully