וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים אוקראיניות חושפות: חיילים רוסיים מתחילים איתנו בטינדר

עודכן לאחרונה: 24.2.2022 / 12:46

נשים אוקראיניות נדהמו לגלות שחיילים בצבא רוסיה, הנמצאים בגבול אוקראינה ועומדים לפלוש אליה, החלו להציף אותן בהודעות ולפרטט איתן באפליקציית ההיכרויות והסטוצים טינדר

בווידאו: תיעודים מהפלישה הרוסית לאוקראינה/צילום: רויטרס ותיעוד ברשתות חברתיות

חיילים רוסים החלו להפציץ את אוקראינה אתמול - עם הודעות טינדר שמחפשות אהבה ו/או סקס. על פי ה"סאן" הבריטי, נשים אוקראיניות בעיר השנייה בגודלה במדינה חרקוב - שנמצאת במרחק של רק כ-30 ק"מ מכוח הפלישה העצום של ולדימיר פוטין - הופתעו מכל המעריצים החדשים שצצו להן בטינדר.

חיילים רוסיים עם שמות כמו אנדריי, אלכסנדר, גרגורי, מיכאיל ואפילו לוחם צ'צ'ני מזוקן שמכנה את עצמו "השחור" היו בין עשרות הפרופילים שצצו לפתע ונראה שהם לא חוששים ממפקדי הצבא הרוסי, כשאמש הם מסרו לנשים את העמדות בהן הם נמצאים, התפקידים שלהם וגם פירסמו תמונות שלהם במדים בהודעות פלרטטניות.

"החבר'ה האלה הם בדיוק כמו כל אחד אחר בטינדר - הם רוצים אהבה או חברות"

הטלפון של דאשה סינלניקובה האוקראינית, שעידכנה אתמול בטינדר את מיקומה לעיר חרקוב, התמלא בתצלומים של עשרות חיילים רוסים אקראיים. מפיקת הווידאו בת ה-33 אמרה: "אני למעשה גרה בקייב אבל שיניתי את הגדרות המיקום שלי לחרקוב אחרי שחברה אמרה לי שיש חיילים רוסים בטינדר. ולא האמנתי למראה עיני כשהם צצו בניסיון להיראות קשוחים ומגניבים"

ומהצד השני של הגבול

החיילות האוקראיניות שנלחמות במלחמת התעמולה ברשת מול רוסיה

לכתבה המלאה
חייל רוסי בטינדר. TINDER, צילום מסך
חייל רוסי בטינדר/צילום מסך, TINDER
חייל רוסי בטינדר. TINDER, צילום מסך
חייל רוסי בטינדר/צילום מסך, TINDER

"בחור שרירי אחד הצטלם בניסוין להיראות סקסי כשהוא במיטה עם האקדח שלו, אחר היה לבוש במדי קרב מלאים ואחרים פשוט השוויצו באפודים מפוספסים הדוקים", אמרה דאשה, "לא מצאתי אף אחד מהם מושך ולעולם כמובן לא אשקול לשכב עם האויב. החלקתי אותם שמאלה באופן אוטומטי כדי לדחות אותם, אבל היו כל כך הרבה עד שהייתי סקרנית והתחלתי לדבר עם אחד מהם.

"זה היה מצחיק אבל מפחיד בו זמנית - בידיעה שהם כל כך קרובים", סיפרה דאשה לאחר שהתכתבה עם אנדריי בן ה-31 - שהצטלם כשהוא לופת את רובה הקלצ'ניקוב שלו לבוש בציוד קרב מלא וקסדה.

ככה הלכה השיחה:

דאשה: "איפה אתה? אתה בחרקוב?

אנדריי: "כמובן שאני לא בחרקוב אבל אני קרוב - 80 ק"מ.

דאשה: "יש לך תוכניות לבקר אותנו?"

אנדריי: "הייתי מגיע בשמחה, אבל בחורים רוסים לא היו רצויים באוקראינה מאז 2014.

דאשה: "מה אתה עושה?"

אנדריי: "נולדתי בבלגורוד והייתי מהנדס לפני 2014 וביקרתי בחרקוב די הרבה ואהבתי את זה שם כל כך עד שרציתי לקנות דירה. אני אוהב לנסוע לאסיה, במיוחד לתאילנד. אבל עכשיו זו תקופה קשה. רציתי לנסוע לטיול באירופה אבל זה קשה לקבל ויזה כי אף אחד לא אוהב את רוסיה כרגע".

כשדאשה שאלה ישירות האם אנדריי הוא חייל רוסי, הוא ענה בגיף של ג'ים קארי אומר: "אופס!"

חייל רוסי בטינדר. TINDER, צילום מסך
חייל רוסי בטינדר/צילום מסך, TINDER
חייל רוסי בטינדר. TINDER, צילום מסך
חייל רוסי בטינדר/צילום מסך, TINDER

למרות שהיחידות הרוסיות הנמצאות בגבול אוקראינה קיבלו הוראה לכבות את הטלפונים הניידים כהכנה לפלישה - בתוך שעה אחת הטינדר של דאשה התמלא בזרם של מעריצים רוסים, שנראה שכולם נמנים עם הכוחות של פוטין שנמצאים צפונית לחרקוב, כשהמודיעין הצבאי האוקראיני אמר אמש כי כמות הכוחות העצומה שם מצביעה על מתקפה על העיר בשעות הקרובות.

דאשה סיכמה: "החבר'ה האלה הם בדיוק כמו כל אחד אחר בטינדר - הם רוצים אהבה או חברות. אז קצת קשה לדמיין שהם יכולים לבוא לכאן כדי לתקוף אותנו. אני מקווה שזה לא יקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully