וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחרר סתימה בשירותים ומצא את האייפון שאבד לאשתו לפני עשור

עודכן לאחרונה: 26.3.2022 / 23:37

בקי בקמן איבדה את האייפון שלה במסיבה לפני 10 שנים. אלא שצלילים מוזרים שבקעו מהשירותים גרמו לבעלה לצלול לעומק הצינורות ולמצוא אוצר של ממש

אייפון נפל למים - וצילם את כל הדרך עד הקרקעית/Gregory Papadin

אחד מהסיוטים הכי גדולים בכל מה שקשור לסמארטפון האישי שלנו הוא שהוא ייפול לשירותים - ואז נצטרך למצוא דרכים להוציא אותו ולייבש. אז תארו לעצמכם איך הרגיש גבר שניסה לשחרר סתימה בשירותים בבית שלו ומצא ממש במקרה את האייפון של אשתו - 10 שנים אחרי שהיא איבדה אותו.

בניו יורק פוסט דווח שבעלה של בקי בקמן ממרילנד התחיל לשמוע רעשים מוזרים בזמן שהוא הוריד את המים באסלה במהלך העבודה שלו. הוא החליט לצלול פנימה ונדהם למצוא את האייפון שאשתו איבדה לפני עשור. בפוסט שהעלתה לפייסבוק, בקי כתבה שהם שמעו רעשים מוזרים מהשירותים ובעלה התעצבן והחליט לנסות להבין במה מדובר. לאחר מספר דקות הוא רץ אליה ואמר לה "לא תאמיני מה מצאתי בשירותים".

אייפון היה בשירותים במשך עשור. Facebook, צילום מסך
האייפון האבוד/צילום מסך, Facebook
אייפון 12. צילום מסך מתוך פייסבוק, צילום מסך
אומנם לא במצב אופטימלי, אבל עדיין מרעיש/צילום מסך, צילום מסך מתוך פייסבוק

מסתבר שהאייפון היה קבור עמוק בתוך הצנרת של השירותים וכשבעלה מצא אותו הוא היה חבול לגמרי ופתוח בחלק האחורי שלו. בקי איבדה את האייפון שלה אי שם ב-2012 במהלך מסיבת הלוואין ואחרי שחיפשה אותו כמה שעות, היא הרימה ידיים וקנתה מכשיר חדש.

"החלפתי את האייפון והמשכתי הלאה", היא כתבה, "אולם זו הייתה תעלומה. בכל מקרה לא ציפיתי למצוא אותו שם". הפוסט שלה הפך להיות ויראלי במיוחד, כאשר מאות אנשים הגיבו לו, רובם בהתלהבות אבל חלק בסקפטיות, כמו אחד שכתב: "אין מצב שהוא היה תקוע שם 10 שנים, לא גרם לשום בעיה ופתאום התחיל לעשות רעשים". אדם אחד כתב: "איך זה יכול להיות שמסך הזכוכית שלי נשבר כשאני רק מסתכל עליו בצורה לא נכונה, אבל את ממש יכולת לחרבן על שלך במשך שנים והוא נראה כמעט מושלם?" ושלישי הגיב: "איך לא הייתה לכם שום סתימה? בבית שלי מספיק מגבון לח אחד בצינור וכל הביוב של השכנים מציף את חדר הכביסה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully