וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברה מציעה לעובדיה "הפסקת אוננות" בתאי מציאות מדומה

6.3.2022 / 23:52

חברה שמעסיקה 200 עובדים החליטה לספק להם מקום "בטוח ונוח לענג את עצמם" ובנתה עבורם תאים מיוחדים עם תכנים מיניים, משקפי מציאות מדומה, חומרי סיכה, קרמים ומגבונים לחים - והם גם מציעים לחברות אחרות להשכיר מהם את התאים

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

אתר פורנהואב עובד על צמיד עבור מאוננים שמטעין מכשירי חשמל/PORNHUB

חברה עם ראש פתוח במיוחד מציעה לעובדיה את האפשרות לאונן במהלך שעות העבודה, והם אפילו הזמינו תאים אישיים מותאמים אישית כדי לסייע להם. הטבת העבודה יוצאת הדופן הזו הוצגה בשבוע שעבר על ידי Stripchat, אתר אינטרנט ורשת חברתית למבוגרים שמעסיקה 200 עובדים.

בתוך המשרדים של החברה שנמצאים בקפריסין, יוצבו ארבעת תאים משוכללים והייטקיסטים שיהיו מצוידים ב"אביזרי אוננות" לחוויית מציאות מדומה (VR) אולטימטיבית, עם אוזניות משוכללות של Oculus Quest VR ומסך לד 4K לצפייה בסרטי פורנו באיכות גבוהה.

באתר LADBIBLE דווח שלאחר שתושלם הבנייה שלהם, התאים המותאמים אישית הללו יראו ככדורים שחורים גדולים עם כיסא בפנים בו יוכלו המשתמשים לשבת, להישען לאחור ולהירגע משגרת העבודה.

בנוסף, בתאים יהיו קרמים, חומרי סיכה וכמובן מטליות לחות. העובדים ברי המזל יזכו ליהנות מהפסקה יומית של 30 דקות לאוננות במהלך שעות העבודה, כשדובר מטעם החברה אמר שהם שואפים "לספק את העובדים בחברה ולמשוך עובדים חדשים עם מקום בטוח ונוח לענג את עצמם".

גם אתם רוצים כאלה במשרד שלכם? ב-Stripchat מציעים לחברות אחרות את ההזדמנות להשכיר את התאים שלהם תמורת עד 50,000 דולר למשך שישה חודשים, כולל מנוי VIP לתכנים שלהם.

מסתבר שהם לא הראשונים שחשבו על ההטבה הזאת, כשבשנה שעברה הבוסית של חברה שמייצרת תכנים ובידור למבוגרים הציעה לעובדיה הפסקות אוננות יומיות של חצי שעה, לאחר שלדבריה גילתה שהם "הפכו לעצבניים ונסערים" בתקופת סגרי הקורונה.

אריקה לוסט, הבוסית של חברת סרטי Erika Lust, קיוותה "לנרמל" את האוננות על ידי כך שתאפשר ל-36 חברי הצוות שלה הפסקת אוננות של חצי שעה בכל יום. היא אפילו הקימה 'תחנת אוננות' פרטית במשרד. אריקה אמרה: "אני מעריכה את העובדים שלי ואני יודעת שכשהם מרגישים טוב, אנחנו עושים עבודה טובה. עם המגיפה והשינוי העצום באופן שבו אנו חיים את חיינו, התחלתי לשים לב שהעובדים שלי נסערים במקצת והגיעו לעבודה עם פחות אנרגיה מבעבר. אז, מתוך ידיעה שיש רק דבר אחד שיגרום לכולם להרגיש טוב - הקמתי להם תחנת אוננות פרטית כדי שיוכלו להנות".

על פי הדיווחים, העובדים שלה היו מרוצים מההטבה החדשה - כשאחד מהם טען שזה אכן עזר להפיג מתח. קאט, שהוא ראש תחום תקשורת ותוכן בחברה, אמר: "תארו לעצמכם צוות של עובדים מרוצים עם יצירתיות זורמת ופרודוקטיביות, כי היה להם זמן מיועד לגרום לעצמם להרגיש טוב. הפסקת אוננות בעבודה יכולה לגרום ליותר מיקוד לעובדים שלך, להביא לפחות תוקפנות, יותר פרודוקטיביות ועבודת צוות טובה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully