וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצטרפות למאבק: טיקטוק ונטפליקס מפסיקות את פעילותן ברוסיה

עודכן לאחרונה: 6.3.2022 / 23:10

"לא נותרה לנו ברירה": בעקבות הצעת חוק חדשה ברוסיה, הרשת החברתית הסינית מצטרפת לענקיות הטכנולוגיה - ומפסיקה את הפעילות של הפלטפורמה במדינה. במקביל, גם נטפליקס משעה את שירות הסטרימינג

נטפליקס וטיקטוק. ShutterStock
נטפליקס וטיקטוק/ShutterStock

המחאה לא עוצרת: הרשת החברתית הסינית טיקטוק הודיעה הערב (ראשון) כי היא מצטרפת לחרם של ענקיות הטכנולוגיה - ותחסום אפשרויות להעלות סרטונים ושידורים חיים מרוסיה. ההודעה מגיעה לאחר הצעת החוק נגד "הפצת מידע כוזב" שהפרלמנט הרוסי אישר. מאז תחילת הלחימה הפלטפורמה משחקת תפקיד מרכזי בתיעוד המלחמה - שהפכה למתועדת בהיסטוריה.

במקביל, נטפליקס הודיעה על חסימת שירות הסטרימינג במדינה. "בהתחשב בנסיבות בשטח, החלטנו להשעות את השירות שלנו ברוסיה", הודיע דובר החברה בהודעה רשמית. מוקדם יותר השבוע הקפיאה נטפליקס את כל הפרויקטים וההפקות העתידיות במדינה בעקבות הפלישה לאוקראינה.

"טיקטוק היא פלטפורמת תוכן ליצירתיות ובידור, המהווה מקור להקלה וחיבור אנושי בתקופת מלחמה ובזמן שאנשים מתמודדים עם טרגדיה ובידוד", נכתב בציוץ רשמי בטוויטר מטעם החברה. "עם זאת, העדיפות הגבוהה ביותר שלנו היא בטיחות עובדינו וחברי הקהילה שלנו, ולכן, לאור חוק 'חדשות מזויפות' החדש של רוסיה, לא נותרה לנו ברירה אלא להשעות שידורים חיים ותוכן חדש לשירות הווידאו שלנו במדינה, בזמן שאנו בודקים את ההשלכות של חוק זה. שירות ההודעות שלנו בתוך האפליקציה לא יושפע. אנו נמשיך להעריך את הנסיבות המתפתחות ברוסיה כדי לקבוע מתי נוכל לחדש את השירותים שלנו במלואם, כל זאת כשבטיחות חברי הקהילה שלנו בראש סדר העדיפויות שלנו".

ההודעה של טיקטוק ושל נטפליקס מצטרפת למטא, הבעלים של פייסבוק, שהודיעה בסוף השבוע כי לא תאפשר למפרסמים רוסים להפעיל או ליצור מודעות ברשתות החברתיות שבבעלותה מכל מקום בעולם. במקביל, בימים האחרונים גם PayPal, מיקרוסופט, סמסונג, אינטל, AMD וספוטיפיי הצטרפו לחרם נגד מסוקבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully