וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ארגון "גברים בשחור" אמיתי לגמרי? ביקור מפתיע מעורר ספקולציות

עודכן לאחרונה: 19.4.2022 / 10:41

לאחר שדיווח למשטרה על תצפית אפשרית של עב"מ, שני פקידי ממשל ביקרו בביתו ושאלו שאלות. מאוחר יותר תהה מי הם היו וגילה שמשרד הבטחון הפסיק לאסוף דיווחים מאז 2009

הטריילר לסרט "גברים בשחור 3"/Columbia Pictures

אולי הם ביקרו גם אותנו? ברשת ישנם רבים שסבורים שארגון "גברים בשחור", המופיע בסדרת הסרטים בכיכובם של טומי לי ג'ונס וויל סמית', אמיתי לגמרי - לאחר שגבר שדיווח לרשויות בבריטניה על תצפית משונה סיפר שצמד פקידי ממשל ביקרו בביתו, שאלו אותו שאלות ונעלמו מבלי לתת הסברים. מעניין אם ה"מחיקון" לא עבד להם באותו יום.

קורא Daily Star סיפר ששני פקידי ממשל מסתוריים ביקרו אותו לאחר שדיווח על תצפית עב"מים, על אף שמשרד הביטחון הצהיר רשמית כי הוא אינו מגיב עוד לתצפיות של עב"מים. דבריו העלו שלל ספקולציות כי הארגון הממשלתי ממשיך לאסוף נתונים בסתר על מפגשים אפשריים עם חוצנים.

עובד החינוך, המתגורר עם אשתו ושלושת ילדיו בלידס, טוען שהוא לגמרי שפוי וזוכר הכל היטב. הוא סירב לחשוף את זהותו מחשש שלטענות שלו תהיה השפעה על משפחתו.

בסרט ההוליוודי בכיכובם של ויל סמית' וטומי לי ג'ונס, "גברים בשחור" הוא ארגון חשאי שעוקב אחר פעילות חייזרים על פני כדור הארץ. צופה העב"מים שלנו אמר: "ראיתי כדור כתום כהה בשמיים. בהתחלה חשבתי שזה מסוק או מטוס קל שנתקל בבעיה. במקום ליפול על הקרקע, הכדור פשוט ריחף לו. הייתי קצת מופתע ומבולבל. המחשבה שזה עב"מ או משהו כזה לא עלתה לי לראש. הגעתי הביתה וחשבתי שאולי יש אתר שבו אפשר לדווח על תצפיות חריגות של כלי טיס, אבל לא מצאתי אז בסופו של דבר פניתי למשטרה".

הבחור סיפר שכעשרה ימים לאחר מכן שני גברים הגיעו לביתו. הוא הוסיף: "הם היו בחליפות עם תיקים, שהציגו סוג כלשהו של תעודת זיהוי ואמרו שהם פקידי ממשלה. הם ביקשו לדבר איתי על מה שהם כינו 'האירוע', שבו ראיתי חפץ זוהר. הם רצו לדעת את המיקום, השעה וכמה גבוה אני חושב שזה היה. שאלתי מאיפה הם, אבל הם פשוט חייכו והלכו". כשסיפר על כך לבנו בן התשע, הילד שאל: 'האם הם הגברים בשחור?'. צחקתי, אבל אז חשבתי לעצמי 'מי הם היו?'. עשיתי קצת מחקר וראיתי שמשרד הבטחון נהג לאסוף נתונים, אבל הפסיק לעשות זאת ב-2009. אני אובד עצות מי אלה יכלו להיות".

ניק פופ, שחקר בעברו עב"מים עבור הממשלה הבריטית, אמר: "מי שלא יהיו האנשים האלה, זה רק יתדלק את השמועות שמשרד הבטחון עדיין חוקר בחשאי עב"מים, על אף ההכחשות הרשמיות בנושא". משרד הביטחון הבריטי מסר בתגובה: "אנחנו לא מגיבים לתצפיות עב"מים שדווחו".

מאיפה צץ המיתוס על ה"גברים בשחור"?

הדיווח הראשון אי פעם על ה"גברים בשחור" היה ב"תקרית האי מאורי" שאירעה (כך טוענים חובבי תיאורית הקונספירציה) ב-21 ביוני 1947, אז דיווחו שני שוטרי סיור, פרד כריסמן והארולד דאהל, שהגיעו לנמל בעקבות שיחת טלפון אנונימית שסיפרה על התרחשות מוזרה במקום. הם פיטרלו שם יחד עם כלב הסיור שלהם ולדבריהם הבחינו לפתע בשישה אובייקטים בצורת סופגנייה מרחפים מעליהם בשמיים. אחד מהם "שיחרר פסולת כבדה דמוית לבה או מתכת לבנה", שפגעה בסירה שעגנה במקום, שברה את ידו של אחד הנוסעים והרגה את כלבו של כריסמן.

מהעבר השני של הנמל הם הבחינו בגבר לבוש חליפה שחורה שמיהר לעברם ואיים עליהם שלא לספר לאף אחד את מה שראו. למרות האיומים, השניים דווקא דיווחו על התקרית לעמיתיהם במשטרה, אולם מאוחר יותר חזרו בהם מהסיפור וטענו כי היה מדובר במתיחה.

ההישג הגדול של אותה תקרית היה הקיבוע בזיכרון הלאומי האמריקני והמערבי של "הגבר בחליפה השחורה", מה שהפך להיות סמן הכר בתרבות הפופלארית, באינספור ספרים, סדרות וסרטים, לאנשי הרשויות שמנסות להעלים את "האמת" על חייזרים ותופעות על טבעיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully