וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיום החדש של רוסיה ומתקפת הסייבר על ישראל | וואלה! תתחברו

עודכן לאחרונה: 15.3.2022 / 14:04

וואלה! תתחברו בהגשת ינון בן שושן - המבזק הטכנולוגי שיביא לכם את כל מה שחשוב ומעניין בעולם הטכנולוגיה, וקצת מעבר. והפעם: כך אפל חסכה 6.5 מיליארד דולר על חשבוננו, מתקפת הסייבר על ישראל ורוסיה מאיימת לרסק את תחנת החלל הבינלאומית

וואלה! תתחברו/וואלה!

מתקפות הסייבר על ישראל נמשכות

כמה אתרים ממשלתיים קרסו בזה אחר זה במתקפת סייבר רחבה. המקתפה, DDoS (מניעת שירות) בשפה המקצועית, נשועדה להשבית מערכות מחשוב על ידי יצירת עומס חריג. האתרים חזרו לפעילות תקינה לאחר כשעתיים. מרשות התקשוב ומערך הסייבר הלאומי נמסר: "בשעות האחרונות זוהתה מתקפת מניעת שירות על ספקית תקשורת שכתוצאה ממנה, נמנעה לזמן קצר הגישה למספר אתרים, בהם אתרי ממשלה. נכון לשעה זו כלל האתרים שבו לפעילות".

במקביל, Black Shadow, התוקפים שעומדים מאחורי הפריצה לחברת הביטוח שירביט, הצליחו לחדור לחברת התוכנה "רובינשטיין", המספקת פתרונות בתחום ניהול המלאי והמסחר האינטרנטי לענף היהלומים והתכשיטים. הדרישה: 100 אלף דולר.

80 מיליון משתמשים מנותקים

אחרי שהודיעה על כך באופן רשמי בסוף השבוע - רוסיה חסמה אתמול את הגישה לאינסטגרם ל-80 מיליון משתמשים בשטחה. כזכור, הרגולטור האחראי על פיקוח וצנזורה של התקשורת ברוסיה, הגביל את הגישה לאינסטגרם בתגובה להחלטת מטא לאפשר קריאות לאלימות נגד פוטין וצבא רוסיה.

במקביל, משרד התובע הכללי של רוסיה מסר בסוף השבוע כי מעתה יגדיר את מטא כ"ארגון קיצוני ופעילות החברה תיאסר במדינה". ועכשיו נסו לדמיין את החיים שלכם בלי רשתות חברתיות.

למען הסביבה? כך אפל מרוויחה מיליארדים על חשבוננו

אפל מאוד רוצה שנאמין שנאמין שהסיבה לכך שהיא הוציאה את המטען והאוזניות נמצאת במחויבת לשמירה על הסביבה, ולא כי זה מוריד את עלות הייצור של המכשירים. אלא שלא כולם מאמינים לענקית הטכנולוגיה וטוענים שהסיבה העיקרית היא דווקא רצון למקסם רווחים.

על פי פרסום ב-Daily Mail, אפל חסכה עד כה כ-5 מיליארד פאונד (כ-6.5 מיליארד דולר) בזכות ההסרה של המטען והאוזניות מהאריזה. עם זאת, כידוע, המחירים של האייפונים נותרו זהים - בזמן שהמטענים נמכרים בנפרד בעלות של 19 דולר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

האיום הבא של רוסיה - בחלל

הלחימה בין רוסיה למערב מגיעה לחלל: דמיטרי רוגוזין, ראש סוכנות החלל הרוסית התריע בסוף השבוע, כי הסנקציות הכלכליות שהוטלו על רוסיה עלולות לפגוע בכלי החלל הרוסיים המשמשים לתחזוקה שוטפת של תחנת החלל הבינלאומית

לדבריו - כתוצאה מכך, המקטע הרוסי של התחנה, שעוזר לייצב אותה במסלול סביב כדור הארץ, עלול להיות מושפע, ולגרום למבנה בן 500 הטונות "ליפול אל הים או לשטח יבשתי". ושימו לב לפרט הזה שרוגזין טרח להדגיש - נפילה אפשרית של תחנת החלל דווקא לא תהיה בשטחה של רוסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully