וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדמיה: האם כך ייראה האייפון 14?

עודכן לאחרונה: 22.3.2022 / 11:21

מחכים למכשיר הדגל הבא של אפל? ענקית הטכנולוגיה צפויה ליישר קו עם שאר היצרניות - ולעבור למגרעת בתצורת "חורים". צפו בהדמיות

הדמיה של האייפון 14. Pigtou,
הדמיה של האייפון 14/Pigtou

אפל לא צפויה להכריז על סדרת מכשירי האייפון 14 לפחות עד חודש ספטמבר - וגם זאת בהנחה שלא יתרחש עיכוב נוסף - אך באתר Pigtou כבר הספיקו ליצור הדמיה של העיצוב הסופי של הדגמים היקרים בסדרה, האייפון 14 פרו ו-14 פרו מקס.

אפל היא זו שהניעה את טרנד המגרעת כאשר באייפון X, שיצא בספטמבר 2017, והציגה תצוגה שמכסה כמעט את כל חלקו הקדמי של המכשיר, למעט מקום לחיישנים ולמצלמה הקדמית. עתה, נראה שהיא צפויה ליישר קו עם שאר היצרניות - ולעבור למגרעת בתצורת "חורים" בחלקו הקדמי של המסך.

אייפון 14 פרו. Pigtou,
צפויה ליישר קו עם שאר היצרניות – ולעבור למגרעת בתצורת "חורים"/Pigtou

עם זאת, על פי העיבודים של Pigtou, נראה כי שאר העיצוב של המכשיר צפוי להישאר זהה לדור הנוכחי, עם מערך צילום בולט הכולל שלושה חיישנים ומסגרת בחיתוך חד.

כזכור, האנליסט הבכיר מינג-צ'י קואו, שנחשב אמין במיוחד בכל הקשור למוצרי אפל, פרסם בשבוע שעבר את התחזית שלו על הסמארטפונים הבאים של ענקית הטכנולוגיה - וחשף כי החברה צפויה ליצור הפרדה מסוימת בתוך הסדרה, אך עם זאת עושה גם סדר.

על פי הדיווח, סדרת הפרו תמשיך כרגיל עם שני הדגמים המוכרים, אך בצד בדגמי הכניסה, אפל תשנה את שמו של דגם האייפון 14 לאייפון 14 מקס, ותחסל באופן סופי את דגם המיני - שייקרא פשוט אייפון 14. מנגד, האנליסט מפרסם כי רק דגמי הפרו יקבלו עדכון לשבב ה-A16 לצד זיכרון עבודה (RAM) בנפח 6 גיגה-בייט.

דגמי הבסיס, אייפון 14 ואייפון 14 מקס, ימשיכו לרוץ על שבב ה-A15 Bionic שקיים בסדרת האייפון 13, אך זיכרון העבודה שלהם יעודכן ל-6 גיגה-בייט - במקום 4 גיגה-בייט. כמו כן, לפי התחזית של מינג-צ'י קואו לדגם האייפון 14 מקס צפוי להיות מסך בגודל 6.7 אינץ', מה שמסמן כי לראשונה אפל תשלב תצוגה גדולה במכשיר זול יותר, שאינו פרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully