וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזק וחדשני. שווה את הכסף? בדקנו את השואב האלחוטי של סמסונג

11.4.2022 / 12:35

Samsung Jet הוא שואב אלחוטי מאסיבי ומאובזר שמביא איתו חידוש: פח אלקטרוני שיעזור לכם לרוקן את מיכל האשפה באופן אוטומטי. ניסינו וחזרנו עם רשמים

לאורך השנים הצליחה סמסונג למצב את עצמה כחוד החנית במספר גזרות. הראשית שבהן היא, כמובן, סמארטפונים, אבל החברה נחלה הצלחה גם בטלוויזיות ובחלק מקטגוריות המוצרים הלבנים, כמו מקררים. ברמת העיקרון, בכל מקום שיש בו טרנד אלקטרוני, הענקית הקוריאנית תהיה שם.

בגזרת הקלין-טק סמסונג אוהבת לעשות את הדברים בגדול. כך היה עם ה-Powerbot, סדרת שואבי האבק הרובוטיים שהוציאה החברה לפני מספר שנים, שעבדו בניגוד למתחרים בשיטה הציקלונית, וכך גם עם ה- Samsung Jet, שואב אבק ידני באותה שיטה.

סמסונג ג'ט. אתר רשמי סמסונג,
כמו מסרט עתידני. סמסונג ג'ט/אתר רשמי סמסונג

לג'ט שלוש גרסאות. אנחנו ניסינו את המשוכללת ביותר, בעלת עמדת העגינה לטעינה כפולה. מדובר בשואב ביתי שבניגוד לשואבים אחרים ומוכרים (דייסון, ג'ימי וכו') קורץ דווקא יותר לקטגוריות ה"כבדות" יותר כמו בתים גדולים ואפילו משרדים. המשקל עצמו דווקא מאוד נוח - בין 1.44 בשאיבה עם האקדח בלבד ל-2.8 ק"ג באבזור מלא, אבל הנראות והקיבולת משדרים קשיחות. הוא שואב בעוצמת 200AW (דייסון V11 מגיע ל-180, דייסון V15 ל-230AW), הסוללה שלו מחזיקה ל-60 דקות וגם מיכל האשפה שלו גדול - 0.8 ליטר.

לפני שנמשיך, נסביר לכם מנין נובעות העוצמות של המכשיר. לסמסונג ג'ט מנוע Digital Inverter ומערכת Jet Cyclone. מנוע Digital Inverter כולל כיסוי על-קולי מולחם ומפזר אוויר, שממטבים את זרימת האוויר ומאפשר למכשיר לשמור על רמה גבוהה של יעילות אנרגטית, הדרושה לייצור של כוח יניקה משמעותי ולאורך זמן. Digital Inverter שומר באופן עקבי על רמה גבוהה של יעילות ומשמר את כוח היניקה הגבוה מאוד, כאמור. מסיבות אלה, המשתמשים יכולים ליהנות מזמני ניקוי ארוכים יותר. בנוסף, מכיוון שניתן להוציא ולהחליף את הסוללה החלופית בקלות משתמשים יכולים לנקות במשך שעתיים ברצף, במקרה הצורך. למי יש צורך כזה? שאלה טובה, אבל זו אפשרות.

שני אביזרים שתוכלו לרכוש בנפרד הם מגב שטיפה - spinning sweeper עם רפידות רטובות כפולות ומסתובבות לניגוב הרצפה, ואביזר מאתגר נוסף - תחנת Clean Station™ מהפכנית. התחנה הזאת היא פתרון נוח יותר, המאפשר לרוקן באופן אוטומטי את מכל הפסולת של השואב וליהנות משליטה נוחה במכשיר. בחברה אומרים כי "בנוסף, ה-Clean Station™ מתאפיינת במבנה המונע פליטת אבק כדי למנוע מחלקיקי אבק זעירים במיוחד להשתחרר חזרה לאוויר בעת ריקון מכל הפסולת. העיצוב האטום מאפשר מניעת פליטה הגבוהה פי 400 בהשוואה למכלי פסולת רגילים ולוכדת 99.999 אחוזים של חלקיקי אבק זעירים כדי להבטיח אוויר נקי יותר בחדר".

אז מה חשבנו על המכשיר בשורה התחתונה?

פעולת השאיבה נעימה וקלה. למעשה, מכל השואבים שבדקתי, זה הכי קרוב שהגעתי איתו לביצועים של מכשירי הדייסון המתקדמים ביותר. לא כל כך מצאתי את עצמי בגזרת האביזרים עדיין. לסמסונג יש שפה משלה בענייני עיצוב ואבזור, שאיבה במכשיר הזה אחרי שהתרגלת למכשירים סטנדרטיים אחרים היא סוג של מעבר מ-IOS לאנדרואיד, לא כולל החלק של העברת השיחות מווטסאפ. וזה בסדר, להתרגל תמיד אפשר ועדיף שיהיו יותר אביזרים מפחות, אך עם זאת, אני לא מת על העיצוב ה"כבד" של סמסונג. כשאתה מחזיק את המוצר הזה אתה מרגיש כמו שחקן משנה בסרט מדע בדיוני שמחזיק רובה בעל שלושה קנים. חביב, אבל מרגיש קצת גדול על דירה של 60 מ"ר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

מיכל הריקון הוא גאדג'ט נחמד, אבל הוא גדול, כבד ועולה 799 שקל. האם זה סכום מוצדק להוציא על מוצר שבסופו של דבר משמש כפח אשפה לאבק ולכלוך? אם אתם איסטניסטים שרגישים במיוחד לחלקיקי אבק התשובה אולי חיובית, אבל בואו נודה באמת - רובנו לא ממש מתרשמים מאחוז החלקיקים שמתפספס בזמן הריקון, מה גם שהפעולה הזאת פשוטה בסך הכול. בעיניי, מדובר בתוספת למיטיבי לכת, כאלה שאוהבים לראות את המכשיר שלהם מתרוקן מעצמו ויש להם את הזוזים להשקיע בזה.

גזר הדין

לאחרונה בדקתי את הדייסון V12 Slim וסברתי כי הוא מתאים לדירת שני חדרים ותו לא. כאן המקרה הפוך - הסמסונג ג'ט הוא מכשיר חזק מאוד שנועד לבתים גדולים, על אחת כמה אם בחרתם לרכוש את מיכל הריקון. בדירת שלושה חדרים ומעלה עם ילדים ו/או בעלי חיים הוא יכול בהחלט להועיל. הוא עולה 2,790 שקל, בהחלט מחיר ראוי ושפוי למכשיר בדרגה הגבוהה ביותר, והמשקל שלו הופך אותו למשתלם. עם זאת, אם תבחרו בתוספות המשלימות תגיעו ל-4,000 שקל בקירוב, וזו כבר קטגוריה אחרת לגמרי של מחיר.

המוצר נמכר ברשתות השיווק המורשות של סמליין, היבואן הרשמי.

Samsung Jet - יתרונות

  • פעולת שאיבה חזקה - 200AW
  • ביצועים מצוינים
  • מיכל אשפה גדול
  • זמן תפעול ארוך - עד 60 דקות לסוללה
  • אבזור מקסימלי
  • מחיר טוב יחסית לשואב פרימיום

Samsung Jet - חסרונות

  • עיצוב מגושם
  • המכשיר תופס נפח גדול מדי בעגינה
  • תוספים יקרים
  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully