וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דו"ח הפנטגון טוען: אישה נכנסה להיריון אחרי מפגש מיני עם חייזר

17.4.2022 / 23:53

על פי המסמכים שפורסמו ישנם לפחות חמישה מקרים שבהם בני אדם קיימו מפגשים מיניים עם חייזרים. בנוסף, הרבה אנשים סבלו מפציעות שנבעו מקרינה והיתקלויות בלתי רצויות עם כוחות חוצניים

האשה שטוענת שהיא נוסעת בזמן שחזרה משנת 3500 בהיריון מחייזר/APEX TV

האם אישה נכנס להיריון אחרי שקיימה יחסי מין עם חייזר? הטענה המוזרה הזו מופיעה בלא פחות מדו"ח של הפנטגון שכולל לכאורה תיאורים של חטיפות, היריון בלתי מוסבר, מפגשים מיניים והעברת אנשים באמצעות טלפורטציה. המסמכים האלו פורסמו על ידי סוכנות המודיעין של ארה"ב בתגובה לדרישה בשם חופש המידע.

המסמכים שנקראים "השפעות כוחות שדה חריגות וחריפות על רקמות אנושיות וביולוגיות" מפרטים חקירות של "משקיפים אנושיים על ידי מערכות תעופה וחלל מתקדמות חריגות".

גינקולוג בודק אישה הרה. ShutterStock
אישה נכנסה להיריון מחייזר?/ShutterStock

על פי ה"SUN" הבריטי, יש לפחות חמישה דיווחים על מפגשים מיניים שהתקיימו בין חייזרים לבני אדם,. בנוסף, מופיעות במסמכים אזהרות מכך שהאובייקטים הבלתי מזוהים עלולים להעמיד בסכנה את האינטרסים של ארה"ב, כאשר הם מתארים עדי ראייה שנפצעו מחשיפה מטווח קצר לכלי רכב חריגים ומוטסים.

בנוסף לפצועים, הדו"ח כולל מקרים של כוויות קרינה ונזקים מוחיים ועצביים שנגרמו על ידי חשיפה לחייזרים האלו. עוד נכתב כי ישנם 42 מקרים רפואיים ו-300 מקרים לא מדווחים שבהם אנשים נפצעו אחרי היתקלויות ביזאריות עם חייזרים. על פי מסמכי המחקר נטען שניתן להשתמש במידע הרפואי הזה כדי "לבצע הנדסה לאחור" של עב"מים שהגיעו "ממקור לא ידוע ועשויים להוות איום על האינטרסים של ארצות הברית".

עוד בנושא

"סקס עם חייזרים זה הדבר הכי מהנה שעשיתי" - העדויות נחשפות בספר חדש

לכתבה המלאה

"רק חלק קטן מהמידע פורסם"

מסמך מרתק נוסף, הכלול בקבצים שפורסמו, מפרט כיצד יש לסווג "התנהגות חריגה" - כמו מפגשים עם "רוחות רפאים, יטי, נשמות, שדונים וישויות מיתיות/ אגדיות אחרות" המסווגות כ-"AN3" ו"אינטראקציות של עדים עם ישויות AN3" כגון חוויות סף מוות ו"ניסים דתיים" המסווגים כ- AN4.

ישנם גם דירוגים שונים לאמינות וסוגי תצפיות העב"מים, כולל מקרים בהם מפגש עם חייזר גרם לנזק פסיכולוגי קבוע "או מוות". גם פולטרגייסטים, מעגלי תבואה, בעירה אנושית ספונטנית, חטיפות חייזרים ואירועים על טבעיים אחרים מסווגים במסמכים.

בהצהרה שמרגשת חובבי עב"מים ברחבי העולם, הדו"ח אמר: "קיים מידע מסווג הרלוונטי מאוד לנושא המחקר הזה ורק חלק קטן מהספרות המסווגת שוחרר ופורסם לידיעת הציבור". ה-DIA, זרוע הריגול של משרד ההגנה האמריקני, אמרה כי פירסום של חלקים מסוימים מהמסמכים "חייב להיות מעוכב בחלקו" בשל חשש לפגיעה בפרטיות וסודיות.

  • עוד באותו נושא:
  • חייזרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully