וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק פייסבוק ו-וואטסאפ: פיצ'ר חדש בדרך לאינסטגרם

עודכן לאחרונה: 28.4.2022 / 13:38

מטא, החברה-האם של אינסטגרם, ממשיכה לשחרר עדכונים לפלטפורמה - והולכת להפוך את הרשת החברתית לדומה יותר לפייסבוק. זה מה שצפוי לקרות בקרוב

אינסטגרם. ShutterStock
אינסטגרם/ShutterStock

אינסטגרם החלה בניסוי פיצ'ר חדש, "קהילות" - שיהפוך את הפלטפורמה למקום שבו ניתן לבסס קהילות גדולות בדומה לפייסבוק - כך חשף חוקר האפליקציות הידוע אלסנדרו פאלוצי בחשבון הטוויטר שלו.

כפי שאפשר להבחין בצילום המסך שפורסם, אינסטגרם תאפשר לכם להגדיר את תמונת הקהילה המועדפת עליכם, לצד שם, כתובת אתר (אם יש) וגם לבחור את סוג הקהילה - סגורה (פרטית) או פתוחה (ציבורית). בנוסף, תוכלו להחליט שכל פוסט שיפורסם על ידי המשתמשים יצטרך לעבור אישור שלכם.

למעשה, נראה כי מטא (פייסבוק לשעבר) מבינה את הכוח והחשיבות שבקהילות, וכמה הרשתות החברתיות מסתמכות, בליבן, על חיבור בין אנשים עם תחומי עניין משותפים. כמו כן, ניהול קהילה הפך לעבודה לכל דבר עבור לא מעט אנשים.

נכון לכתיבת שורות אלה, אין צפי לשחרור הפיצ'ר, שכן הוא עדיין נמצא בפיתוח ועדיין לא שוחרר באופן רשמי. כמו כן, סביר שתחילה אינסטגרם תשחרר את העדכון למספר מצומצם של משתמשים.

מטא, החברה-האם של אינסטגרם, השיקה לפני כשבועיים את פיצ'ר הקהילות לוואטסאפ, שנמצאת גם היא בבעלותה. באמצעות הפיצ'ר החדש משתמשים יוכלו לקבל עדכונים שנשלחו לקהילה כולה, ולארגן בקלות קבוצות דיון קטנות יותר בנושאים ספציפיים.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully