וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא מגרעת: האם כך ייראה המסך של האייפון 14 פרו?

עודכן לאחרונה: 2.5.2022 / 18:53

על פי הדלפה חדשה, אפל צפויה ליצור הפרדה בין הדגמים ה-"רגילים" לדגמי ה-"פרו", שיזכו לעיצוב מעט שונה, לפחות בחלק הקדמי. כך זה נראה

אייפון 13. AP
אייפון 13/AP

אנחנו נמצאים במרחק של כ-5 חודשים מאירוע ההכרזה של אפל על סדרת האייפון 14 - והדיווחים נמשכים בקצב מסחרר. על פי הדלפה שהופצה ברשת החברתית הסינית Weibo, מכשירי הדגל הבאים של אפל יגיעו עם "חורים" במסך במקום מגרעת (הפס השחור בראש המסך שבו נמצא חיישני הצילום וזיהוי הפנים).

ההדלפה החדשה מגיעה ממשתמש בשם SaranByte דרך האתר 9to5Mac, ובתמונה ניתן לראות לכאורה ארבעה פאנלים קדמיים של סדרת האייפון 14 - מדגם הבסיס (אייפון 14) ועד לדגם הפרימיום היקר ביותר (אייפון 14 פרו מקס).

הדלפה: המסכים של סדרת האייפון 14. SaranByte,
הדלפה: המסכים של סדרת האייפון 14/SaranByte

כפי שאפשר להבחין, בדור הקרוב של מכשירי האייפון, אפל תיצור הפרדה מסוימת בתוך הסדרה: אותו עיצוב נטול מגרעת יהיה בלעדי לדגמי הפרו, בעוד שהדגמים הזולים יאלצו להעביר שנה נוספת עם מגרעת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

בחודש דצמבר האחרון פרסם ג'ף פו, אנליסט ותיק בחברת Haitong International Securitie, כי דגמי האייפון 14 יגיעו לראשונה עם מצלמת 48 מגה-פקיסל. על אף שכמות פיקסלים גדולה יותר אין משמעותה בהכרח תמונה איכותית יותר, נראה שאפל רוצה לשבור את המחסום, שכן מאז האייפון 6S שהוכרז בשנת 2015, מערך הצילום של המכשירים כלל חיישן צילום ברוזלוציה של 12 מגה-פיקסל בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully