וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האופן בו אתם אוחזים בטלפון הנייד שלכם חושף המון על האישיות שלכם

15.6.2022 / 23:34

לפי מבחן אישיות ויראלי, האופן בו אתם אוחזים בטלפון הנייד שלכם אומר הרבה על מי שאתם באמת. בחנו את עצמכם

אישה נופלת למזרקה עם הראש בנייד/יוטיוב

טרנד מבחני האישיות ברשת מציג שלל מבחנים שמתיימרים לקבוע את אישיותכם לפי הדבר הראשון שאתם רואים בתמונה. המבחן הבא לעומת זאת, טוען שניתן לדלות פרטים נוספים על האישיות שלכם - או של הסובבים אתכם - באמצעות מבט פשוט בדרך בה אתם/הם אוחזים וגוללים בטלפון הנייד.

מבחינה בריאותית ההמלצה היא להחזיק את הטלפון הנייד בשתי ידיים, להשתמש בשני האגודלים כדי לכתוב, לא להטות את הצוואר או הראש יותר מדי קדימה, להקליד תוך שמירה על יציבה זקופה ובאופן כללי - לא לכתוב מהר מדי. אנחנו יודעים שלא כולם יכולים או רוצים לעמוד בהמלצות האלה, אז מה הדרך שבחרתם אומרת עליכם?

ב-Beautyaal.com שיתפו 4 דרכי שימוש רווחות בנייד וטוענים שעל אף שיתכן כי מדובר פשוט בעניין של העדפה, הדרך בה אתם אוחזים בנייד שלכם עשויה לחשוף המון על האופי האמיתי שלכם, יתרונותיו וחסרונותיו. לפני שנגלה לכם מה כל אחיזה אומרת, ענו על הסקר הבא:

איזו אחיזה תואמת לכם?

תמונה מספר 1
תמונה מספר 2
תמונה מספר 3
תמונה מספר 4
7363 משתתפים

1.

הדרך הנפוצה ביותר להחזיק את הטלפון היא ביד אחת, כשהאגודל משמש לגלילה. אם גם אתם משתמשים כך בנייד שלכם, אתם בני אדם חסרי דאגות, שמחים ובטוחים בעצמם. יש לכם את היכולת להכיל את כל מה שהחיים זורקים לעברכם - ולעולם לא להתלונן על זה.

בהיותכם בטוחים ביכולות שלכם, אתם ממשיכים לטפס בסולם ההצלחה ותופסים כל הזדמנות שנקלעת בדרככם. אתם לא מפחדים לקחת סיכונים ודוחפים את עצמכם מעבר לאזור הנוחות שלכם.

לא פעם ראשונה

זה מה שהדרך בה אתם מקלידים בטלפון מעידה על האישיות שלכם

לכתבה המלאה

2.

אם אתם מזדהים עם התמונה השנייה - גלילה עם האגודל בזמן שאתם אוחזים בטלפון עם היד השנייה - אתם ככל הנראה טיפוסים פרגמטיים, אינטואיטיביים וחכמים. אתם מעדיפים להיות זהירים מאשר לקחת סיכונים מיותרים ולהפסיד הרבה כסף.

אתם אמפתיים, אכפתיים ומבריקים בפענוח אנשים אחרים. היכולת שלכם לאבחן אנשים מעולה לדייטים מאחר שהיא מקלה עליכם בחיפוש אחר האדם הנכון לכם.

3.

אם אתם משתמשים בטלפון הנייד שלכם כששני האגודלים על המסך, כנראה שאתם ממש מהירים במציאת פתרונות לאתגרים מורכבים. "החזק שורד" הוא המוטו שמהדהד בכם, ואתם יודעים היטב כיצד להסתגל לכל מצב.

אתם אנשים אנרגטיים מאוד, בעיקר במסיבות. עם זאת, אתם חייבים לעבוד קשה מאוד כדי לתבל את החיים הרומנטיים שלכם.

4.

האם אתם מאלה שגוללים עם האצבע המורה? אם כן, תדעו שאנשים מרותקים מהדמיון המטורף והרעיונות המקוריים שלכם. בכל נתיב קריירה שתבחרו - תהיה לכם בו הרבה הצלחה.

על אף שאתם טיפוסים מוחצנים, אתם מעדיפים להיות לבד כדי למלא את עצמכם באנרגיות מחודשות. כשזה מגיע לאהבה ויחסים, אתם מאוד ביישנים ומעדיפים שהצד השני יזום את הצעד הראשון. אתם אוהבים ליצור חברויות חדשות ומוקפים תמיד באנשים שאוהבים אתכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully