וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מהשנה הבאה: אפל תחליף את חיבור הטעינה באייפון

עודכן לאחרונה: 15.5.2022 / 14:31

עם אחד מטען אחד: ענקית הטכנולוגיה עשויה להחליף את מחבר הטעינה של כל דגמי האייפון החל מהשנה הבאה - ונראה שלא מתוך בחירה. זו הסיבה

אייפון. ShutterStock
אייפון/ShutterStock

בשורה לצרכנים: על פי דיווח של מארק גורמן בסוכנות הידיעות בלומברג, אפל עשויה להיפרד ממחבר הטעינה לייטנינג (Lightning) ולהחליף אותו ב-USB-C הנפוץ יותר, החל משנת 2023. הצעד עשוי לעזור לענקית הטכנולוגיה לעמוד בחקיקה אירופית שתאלץ את כל היצרניות לעבור ל-USB-C.

הדיווח בבלומברג מגיע לאחר דיווח של האנליסט מינג-צ'י קואו, שצייץ בסוף השבוע פרסום דומה, ולדבריו זה יקרה החל מהחצי השני של שנת 2023 - בה תושק סדרת האייפון 15. כמו כן, הערכות הן כי אפל תפתח מוצר נוסף, מפצל, שיאפשר להמשיך להשתמש בכל האביזרים עם חיבור Lightning.

אייפונים. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
אייפון 13 בחנות. בקרוב עם חיבור טעינה חדש?/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

ככל הנראה, אחד הזרזים היא הצעת חוק מחודש ספטמבר האחרון של הנציבות האירופית, הרשות המבצעת של האיחוד, שתחייב את כל ענקיות הטכנולוגיה לעבור לתקן טעינה אחיד במכשירים אלקטרוניים - ולהשתמש בחיבור מסוג USB-C, שממילא קיים ברוב מכשירי אנדרואיד היום, וגם בכמה מוצרים של אפל - בהם אייפדים ומחשבים ניידים.

הכללים החדשים - שיחולו גם על טאבלטים, אוזניות, מצלמות ורמקולים - ייכנסו לתוקף באופן סופי בשנת 2024, שכן הנציבות האירופית מתכוונת להכניס את החקיקה כבר בשנה הנוכחית, ולתת לחברות שנה נוספת על מנת להתארגן ולעשות את המעבר הנדרש לחיבור USB-C.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully