וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסמארטפון הכי נמכר ברבעון הראשון של 2022 - אייפון 13

עודכן לאחרונה: 22.5.2022 / 13:58

מכשירי הדגל של אפל מצליחים (שוב) לשבור שיאים - ונמצאים בראש טבלת המכירות. עם זאת, יש דגם אחד שדווקא התרסק ולא זכה לפופולריות. ומי במקום השלישי? הנה הדירוג

אייפון 13. AP
אייפון 13/AP

ממשיכה להוביל: אייפון 13 של אפל היה המכשיר הנמכר ביותר ברבעון הראשון של 2022, שהסתיים בחודש מרץ, זאת על אף עיכובים בשרשרת האספקה איתן התמודדה החברה - כך על פי דו"ח של חברת מחקרי השוק IDC.

כשמסתכלים על המתחרים, נראה שהאייפון 13 עמד בעיקר בפני קרב ראש בראש מול הדגמים האחרים של אפל. על פי הממצאים, במקום השני נמצא דגם נוסף בסדרת הדגל של אפל - אייפון 13 פרו מקס, בעוד שבמקום הרביעי נמצא האייפון 13 פרו.

רוצים לקבל עדכוני טכנולוגיה לפני כולם? הצטרפו לאינסטגרם

בתוך החמישייה אפשר למצוא שני מכשירים של סמסונג, אך לצערה של ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית הביקוש לסדרת ה-Galaxy S22 לא היה מספיק גבוה. מי שדווקא כן הצליחו לשבור שיאי מכירות הם ה-Galaxy A12 וה-Galaxy A32, שנמצאים במקום השלישי והחמישי - בהתאמה.

מדובר בשני מכשירים ברמת הכניסה, ונמכרים בפחות מ-1,000 שקלים. ה-Galaxy A12 מגיע עם מסך LCD בגודל 6.5 אינץ', זיכרון עבודה (RAM) של 2 או 6 גיגה-בייט ומעבד חלש מדגם Helio P35 של חברת Mediatek. ה-Galaxy A32 מגיע עם מפרט מעט "מתקדם" יותר, עם מסך Super AMOLED בגודל 6.4 אינץ', זיכרון עבודה של 4 או 8 גיגה-בייט ומעבד Helio G80 של Mediatek.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

סמסונג Galaxy A32

אייפון 13 מיני - כישלון

כצפוי, האייפון 13 מיני אינו חלק מהדירוג של IDC. לפי דו"ח של חברת המחקר CIRP, מכירות האייפון 13 מיני בארה"ב הסתכמו בחודש מרץ ב-3 אחוזים בלבד. לשם השוואה, דגמי האייפון 13 זכו לנתח גדול בהרבה והגיעו למכירות הגבוהות ביותר של אפל מזה מספר שנים.

על פי דיווח מחודש מרץ האחרון, סדרת הפרו של אפל תמשיך כרגיל עם שני הדגמים המוכרים ב-2022, אך בצד בדגמי הכניסה, אפל תשנה את שמו של דגם האייפון 14 לאייפון 14 מקס, ותחסל באופן סופי את דגם המיני - שייקרא פשוט אייפון 14.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully