וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי קרוב לדבר האמיתי: האייפון 14 נחשף בתמונות הדמיה

עודכן לאחרונה: 2.6.2022 / 22:28

כ-4 חודשים נותרו עד להכרזה על המכשירים, וקצב הדיווחים גובר: תמונות חדשות שפורסמו על ידי מדליף מוכר חושפות לכאורה את העיצוב המתוכנן של דגם הפרו. אלו השינויים הצפויים

אייפון 14. Jon Prosser,
הדמיה: אייפון 14/Jon Prosser

לא מעט הדלפות פורסמו אודות מכשירי סדרת האייפון 14 בחודשים האחרונים, אף שהדגמים החדשים צפויים להיחשף רק בעוד כ-4 חודשים. עתה, דרך תמונות חדשה שמפרסם יוטיובר הטכנולוגיה ג'ון פרוסר (Jon Prosser), שאחראי ללא מעט פרסומים בנוגע לאפל בעבר, אנו לומדים על העיצוב המתוכנן של דגם האייפון 14 פרו.

כפי שאפשר להבחין, השינוי המשמעותי ביותר צפוי דווקא להיות בחלקו הקדמי של האייפון, שכן אפל צפויה להמשיך במשימה להקטנת המגרעת בראש המסכים, כאשר הצמצום המשמעותי ביותר מגיע באמצעות מעבר למגרעת בתצורת "חורים" - בדומה לסדרת ה-Galaxy של סמסונג, שם ישולב חיישן ה-Face ID (זיהוי פנים) וחיישן הצילום.

הדמיה: אייפון 14. Jon Prosser,
מגרעת בתוצרת "חורים"/Jon Prosser

לדבריו של פרוסר, שאר העיצוב, כמו מסגרת המכשיר, צפוי להישאר די זהה - עם מסגרת שעשויה מפלדת אל-חלד. עם זאת, מערך הצילום בחלקו האחורי צפוי לגדול עוד קצת (כמו בדור הנוכחי) ולתפוס שטח גדול יותר בגב המכשיר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הדמיה: אייפון 14. Jon Prosser,
הדמיה: אייפון 14/Jon Prosser

כזכור, על פי דיווח אחר שפורסם השבוע התאריך כבר נסגר ואירוע ההכרזה השנתי של אפל צפוי להתקיים ב-13 בספטמבר. כמו כן, החברה עשויה ליצור הפרדה מסוימת בתוך הסדרה: אותו עיצוב נטול מגרעת יהיה בלעדי לדגמי הפרו, בעוד שהדגמים הזולים יאלצו להעביר שנה נוספת עם מגרעת. בנוסף, על פי השמועות דגמי האייפון 14 יגיעו לראשונה עם מצלמת 48 מגה-פקיסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully