וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנסה לשרוד: אתר סדרות נחסם - ומבקש סיוע במאבק על ידי תרומות

עודכן לאחרונה: 16.5.2023 / 11:18

תוצאות פסק הדין של בית המשפט: הגישה לאתר "סדרות" נחסמה בסוף השבוע. בינתיים יש כתובת חדשה אך מנהלי האתר הפיראטי פנו לגולשים והדגישו: "כתובות נוספות פעילות ייחסמו בימים הקרובים"

אתר סדרות. צילום מסך,
אתר סדרות/צילום מסך

לאחר פסיקת בית המשפט הפדרלי בארה"ב, אתר "סדרות", המציע תוכן וידאו פיראטי בהיקף נרחב, נחסם מכמה מכתובותיו השונות, אך חזר בינתיים עם כתובת חדשה - שככל הנראה תיחסם גם כן בימים הקרובים. בעמוד הנחיתה מצוין בעברית כי "בהתאם לפסק הדין ולצו בית המשפט הפדרלי בניו יורק הגישה לאתר זה נחסמה".

כזכור, בתחילת החודש פסק בית המשפט הפדרלי בארה"ב כי האתרים ממשפחת "סדרות": Sdarot.TV, Israel TV ו-Israeli TV מספקים שירותים שאינם חוקיים - והוציא צו לספקיות האינטרנט האמריקניות לחסום את הגישה לשרתי אתרים אלה. את המאבק הוביל ארגון השמירה על זכויות היוצרים בישראל - זיר"ה.

בעמוד הטלגרם הרשמי של "סדרות" התייחסו לחסימה, וכתבו: "אנחנו מתכוונים להוציא הודעה מפורטת בימים הקרובים לגבי מה שחווינו מצד זיר"ה ובעלי בריתם ונשתף אותכם הגולשים בכל מה שארע. ישנן כתובות נוספות פעילות אבל הן ייחסמו כבר בימים הקרובים".

ההודעה שמופיעה לגולשי אתר סדרת. צילום מסך, וואלה! טכנולוגיה
"אתר זה נחסם בשל הפרת זכויות יוצרים". ההודעה שמופיעה לגולשים/וואלה! טכנולוגיה, צילום מסך

מנהלי האתר הפיראטי פנו לגולשים בבקשה לסיוע כספי שיעזור להם לשרוד את המאבק המשפטי, וכתבו: "אתם מוזמנים לסייע לנו על ידי תרומות ורכישות מנוי. האפליקציות של האתר יחזרו לפעילות ככל הנראה בעוד כשבוע, הדבר תלוי בצוות המפתחים ובמורכבות שינוי ליבת המערכת של האתר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

כחלק מפסק הדין, בית המשפט פסק פיצוי בגובה 7.6 מיליון דולר מכל אחד מהגופים הפיראטים בגין הפרת זכויות יוצרים. במקביל הוציא בית המשפט צו לכל ספקיות הטכנולוגיה שהפיצו את האתרים הפיראטיים לחדול לאלתר מלספק שירותים לאתרים החסומים. בעלי הזכויות בתוכן הישראלי ביניהן הוט, יס, צ'רלטון, יונייטד קינג וגופי תקשורת נוספים הגישו את התביעה בחודש פברואר האחרון נגד האתרים הפיראטיים המשדרים תכנים ישראליים בחו"ל באופן בלתי חוקי.

הצו סוגר על אותם אתרים ואוסר על כל חברה אמריקנית לספק להם שירותים - בהם שירותי סליקה ואחסון בחוות שרתים. למעשה פסיקה בארה"ב יכולה להוות תקדים עליו יסתמכו במדינות אחרות, שכן פסיקה אמריקנית משפיעה על רוב העולם המערבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully