וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני ההכרזה: סמארטפון הדגל של גוגל מוצע למכירה ב-eBay

עודכן לאחרונה: 31.5.2022 / 10:10

תעלול יחצני או הדלפה? מוכר אנונימי הצליח לכאורה לשים את ידו על אבטיפוס של דגמי הפיקסל 7 - וחשף את המכשיר באופן מלא. זה המחיר ההתחלתי שהוא דרש

פיקסל 7. צילום מסך, eBay,
פיקסל 7/צילום מסך, eBay

חודשים לפני ההשקה הרשמית של סדרת מכשירי הדגל הבאה של גוגל, פיקסל 7 ופיקסל 7 פרו, מוכר אנונימי פרסם מודעה באתר המסחר איביי (eBay) ובפייסבוק Marketplace, אשר מציעה דגם אבטיפוס של מכשיר במחיר התחלתי של 450 דולר. בינתיים, המוכר משך את הפריט מהחנות ולא ברור אם היה מדובר במוצר אמיתי.

כזכור, ענקית הטכנולוגיה נתנה הצצה לסדרת הפיקסל 7 בוועידת המפתחים Google I/O, שנערכה לפני כשלושה שבועות. כפי שניתן להבחין בצילומים, דגם האבטיפוס תואם את המראה - עם פס מצלמות שעשוי מאלומיניום, וגב בגוון שחור שנראה בדיוק כמו שגוגל הציגה באירוע.

פיקסל 7. צילום מסך, eBay,
פיקסל 7/צילום מסך, eBay
פיקסל 7. צילום מסך, eBay,
פיקסל 7/צילום מסך, eBay

המודעה ב-eBay כוללת כמה תמונות של החלק הקדמי, האחורי והצדדי של המכשיר, אלא שאלו כבר
אינם מופיעים בעיבודים הרשמיים שנחשפו על ידי גוגל. כמו כן, המוכר צירף תמונה של מסך האודות מתוך המכשיר עצמו (כשהוא פועל), מה שחושף כי דגם המכשיר הוא GVU6C, ושגוגל תציע שוב דגם בנפח של 128 גיגה-בייט.

וזה לא הכל - המוכר האנונימי ככל הנראה הצליח לשים את ידו גם על דגם הפיקסל 7 פרו, שמגיע בעיצוב מעט שונה בחלקו האחורי, שכן ניתן להבחין בהשתקפות של המכשיר בכמה מהצילומים שפורסמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully