וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שכבתי עם עובדי פייסבוק כדי לבטל את חסימת האינסטגרם שלי"

9.6.2022 / 0:06

קיטי לישאו, יוצרת של תוכן פרובוקטיבי ב-OnlyFans, גילתה שחשבון האינסטגרם שלה נחסם. בתגובה היא עקבה אחרי עובדים של פייסבוק ולאחר המפגש איתם, החשבון שלה חזר לפעילות: "זה היה ממש נחמד מצידם"

מתוך חשבון הטיקטוק של קיטי/@yoursiskitty/

כאשר אינסטגרם מחליטים להשבית חשבון בגלל הפרה של המדיניות שלהם, זה בדרך כלל סוף הסיפור. אלא שקיטי לישאו, בחורה שמתחזקת חשבון פרובוקטיבי ב-OnlyFans שמספק תכנים בתשלום למבוגרים בלבד, חשפה לאחרונה שחשבונה נחסם באינסטגרם, אך היא הצליחה להחזיר אותו לפעילות על ידי כך שהיא שכבה עם כמה מהעובדים של מטא, שאחראית בין היתר על פייסבוק ואינסטגרם.

לישאו התארחה בפודקאסט שנקרא No Jumper ונשאלה מה הדבר הכי "זנותי" שהיא עשתה אי פעם. התשובה שלה הייתה מפתיעה/מצחיקה/מטרידה. היא שיתפה: "זה קרה לאחרונה, חסמו לי את חשבון האינסטגרם שלוש או ארבע פעמים. אחד החברים שלי עובד בפייסבוק והתחלתי לשכב איתו כדי שיחזיר לי את האינסטגרם לפעילות. זה היה ממש נחמד מצידו".

לישאו סיפרה שניסתה להבין למה החשבון שלה נחסם ואמרה: "הבחור ששכבתי איתו טען שהחשבון שלי נחסם בגלל שידול מיני ואז הוא ערער על זה משום שלא באמת היה שידול בעמוד שלי". לישאו טענה שהערעור נדחה, אבל החבר שלה פתח תיק חדש ועירער שוב ולאחר מכן התברר שהאינסטגרם שלה נחסם בגלל שהוא נפרץ, "ואז עשו לי ריסטארט והוא נפתח מחדש".

צפו בה מספרת כיצד החזירה לעצמה את חשבון האינסטגרם בעזרת סקס

ואז זה קרה שוב ושוב

לאחר מכן היא טענה שהיא חזרה על שיטה הזו כשהחשבון שלה הוסר שוב, על ידי מעקב ואז מפגש עם עובדי מטא אחרים דרך הפודקאסט שלה ודרך לינקדאין. "החבר שלי לימד אותי את התהליך בעצם של סגירת חשבון האינסטגרם ואיזה מחלקות עובדות על אילו דברים", הסבירה. לדבריה היא הלכה לפרופיל הלינקדאין שלו וחיפשה ברשימת החברים שלו עד שמצאה את אלה שעובדים במחלקות האחראיות על הנושא באינסטגרם. לאחר ששלחה להם הודעות על החשבון שלה לשווא, היא החליטה "לרדוף אחריהם" באינסטגרם.

"יצרתי איתם קשר באינסטגרם שלי דרך חשבון הגיבוי שלי והצלחתי ליצור קשר עם כמה מהם, לא מהמחלקה הספציפית אבל עדיין אנשים שעבדו באינסטגרם בלוס אנג'לס", היא אומרת בסרטון. בסופו של דבר, היא מצאה כמה גברים להיפגש איתם, שכבר הכירו את הפודקאסט שלה. "נפגשנו ושכבתי איתם והצלחתי להחזיר את החשבון שלי פעמיים או שלוש", היא סיפרה.

ליקסו אמרה לדיילי דוט שהחשבון שלה הוסר שלוש פעמים, ובכל פעם היא הצליחה לשחזר אותו. "אבל בכלל לא היה מגיע לי שיחסמו לי את החשבון מלכתחילה!" היא אמרה. "יש יוצרות שחושפות את כל החזה שלהן בתמונות ואני בקושי מפרסמת תמונות בהלבשה תחתונה".

שכבה עם עובדי מטא כדי להשיג חזרה את חשבון האינסטגרם שלה. kittylixo, צילום מסך
זה לא היה כמו, 'היי, אם אני אמצוץ לך האם תעביר את זה לביקורת בשבילי?'/צילום מסך, kittylixo

"לא היה שום 'תן וקח'", היא טענה. "זה לא היה כמו, 'היי, אם אני אמצוץ לך האם תעביר את זה לביקורת בשבילי?' לא הייתה תמורה מפורשת לשירותי מין או כל דבר אחר", היא הסבירה למרות שהיא אומרת שהחזרת החשבון שלה היה "לגמרי" במחשבות שלה.

היא גם אומרת שהיא לא שמעה ממטא מאז שהסיפור שלה הפך לוויראלי, והיא גם לא מצפה לכך: "אני לא מרגישה שחשפתי משהו", היא אומרת. "אין שום איסור נגד מפגש עם חברים מחוץ לחברה. אני מרגישה שמה שעשיתי זה פשוט 'הנדסתי חברתיתק מצב שהיה מועיל עבורי".

היא הוסיפה שהיא תעשה זאת שוב בעתיד אם תזדקק לכך, אבל בנתיים העבירה את החשבון שלה, בו יש מעל ל-200 אלף עוקבים, למצב פרטי. מחברת מטא לא הגיבו לפרסומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully