וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת פורנו התבדחה על יחסי מין עם מנכ"ל אינסטגרם - ונחסמה

21.12.2020 / 0:07

כוכבת הפורנו קנדרה סאנדרלנד הפרה לא פעם את הכללים הנוקשים של אינסטגרם כשפרסמה תמונות עירום שלה - אך לא נחסמה מהרשת החברתית. החסימה הגיעה רק אחרי שהתבדחה על יחסיה המיניים עם מנכ"ל החברה. באינסטגרם מכחישים כל קשר בין כוכבת הפורנו לבכירי הרשת החברתית

קנדרה סאנדרלנד נעצרה לאחר שצילמה פורנו בספריה של האוניברסיטה/צילום חובבים, יוטיוב

כוכבת הפורנו קנדרה סאנדרלנד - שעלתה לכותרות כשהצטלמה לסרטון למבוגרים בלבד בספרייה באוניברסיטת אורגון כשהייתה רק בת 19 - נחסמה מאינסטגרם לאחר שטענה שיש לה קשר מיני עם מנכ"ל החברה, אדם מוסרי. לסאנדרלנד בת ה-25 היו 2.2 מיליון עוקבים באינסטגרם, והיא חצתה לא פעם את הקווים האדומים של הרשת החברתית כשפרסמה תמונות עירום שלה וסרטונים פרובוקטיביים. על אף שמדובר בהפרה ברורה של מדיניות החברה, חשבונה של סאנדרלנד נותר באוויר עד רביעי האחרון, אז העבירה בשידור חי מסר מאוד ברור על מנכ"ל החברה (נשוי ואב לשלושה ילדים) כשהיא עירומה וצעצוע מין בפיה.

בתחילה היה נראה שסאנדרלנד יצאה גם מזה בחינם אחרי שהשוויצה בפני העוקבים שלה בסטורי: "היי חבר'ה! אני רק רוצה ליידע אתכם שעוד לא חסמו אותי.... אולי זה כי מצ*** למנכ"ל אינסטגרם, אבל מה שלא יהיה, אני כאן כדי להישאר!". שעות ספורות לאחר פרסום ההודעה הזאת, חשבונה של סאנדרלנד נמחק. אז האם זו הייתה הבדיחה הגרועה על מנכ"ל החברה ששברה את גב הגמל? סאנדרלנד מאמינה שזו בהחלט הסיבה, על אף שזו כבר התבדחה בעבר על הקשר האינטימי שלה עם מוסרי ו"נשארה בחיים".

כוכבת הפורנו קנדרה סאנדרלנד נחסמה באינסטגרם. Kendra Sunderland's Instagram, צילום מסך
כוכבת הפורנו קנדרה סאנדרלנד נחסמה באינסטגרם/צילום מסך, Kendra Sunderland's Instagram
כוכבת הפורנו קנדרה סאנדרלנד נחסמה באינסטגרם. Kendra Sunderland's Instagram, צילום מסך
זה החלק הכי צנוע שמצאנו בסטורי שגרם לחסימת כוכבת הפורנו קנדרה סאנדרלנד מאינסטגרם/צילום מסך, Kendra Sunderland's Instagram

מאוחר יותר סאנדרלנד פנתה לטוויטר והביעה שם את זעמה כשכתבה כי היא אינה בטוחה שנחסמה בגלל התוכן החושפני שלה או בגלל שהעזה לפתוח פה על הבוס הגדול. היא כתבה: "התחרפנתי בלייב אתמול, עשיתי דברים שאני יודעת שלא הייתי צריכה לעשות. הייתי שיכורה ולא היה אכפת לי. אני מנחשת שזה מה שקרה". היא הוסיפה: "אני אתפלא אם הסיבה האחרת הייתה העילה לכך שנחסמתי, בגלל שאמרתי את זה בצחוק. אף פעם לא ממש ידעתי מיהו מנכ"ל אינסטגרם או משהו כזה. בחיים לא פגשתי את האדם הזה לפני. אני חושבת שהעובדה שחשפתי את השדיים שלי לא צריכה להוות בעיה כי בחורים יכולים להופיע בלי חולצה באינסטגרם לייב, ולא צריך להיות שום הבדל". להפתעתנו הגברת הסכימה להתנצל - אך רק על השימוש בצעצוע מין בשידור חי. היא זה היא אמרה: "זה אולי היה רחוק מדי. אני מצטערת, אינסטגרם".

ההתנצלות

כוכבת הפורנו קנדרה סאנדרלנד נחסמה באינסטגרם מגיבה בטוויטר - המקום היחיד שעוד לא נחסמה בו. TWITTER, צילום מסך
כוכבת הפורנו קנדרה סאנדרלנד נחסמה באינסטגרם מגיבה בטוויטר - המקום היחיד שעוד לא נחסמה בו/צילום מסך, TWITTER

"אף אחד לא יעצור אותי"

קנדרה סאנדרלנד ניצלה את הבמה כדי להפנות אצבע מאשימה כלפי אינסטגרם על אפליית עובדי מין. היא כתבה: "כולנו רוצים את אותו חופש הבעה ברשתות החברתיות וכולנו רוצים שהאפליה נגד עובדי מין תיפסק. אינסטגרם, אני מקווה שתמצא איזשהו סיפוק או אושר לדעת שחשבוני הושבת. גם בטיקטוק תמיד חוסמים אותי בגלל דברים טיפשיים שאנשים אחרים גם עושים ולא נחסמים. היישומים האלה שמים למטרה להפלות עובדי מין ואני לא יוצאת מן הכלל. עדיין אמשיך להילחם למעני ולמען עובדי מין אחרים".

אם חשבתם שהתלונה תעורר את חמלתם של הרשת החברתית הפופולרית - כנראה שהמשפט האחרון שלה כבר דאג להרוס כל סיכוי שכזה: "גם אם לא אחזור לאינסטגרם, אני עדיין אעשה קאמבק. אף אחד לא יעצור אותי. כן, אז בכל מקרה, למישהו פה יש באמת קשר למנכ"ל אינסטגרם? כי הייתי מו*** לו את ה*** אם היה רוצה".

כוכבת הפורנו קנדרה סאנדרלנד הסתבכה עם מנכ"ל אינסטגרם, אדם מוסרי. GettyImages
כוכבת הפורנו קנדרה סאנדרלנד הסתבכה עם מנכ"ל אינסטגרם, אדם מוסרי/GettyImages
כוכבת הפורנו קנדרה סאנדרלנד. GettyImages
כוכבת הפורנו קנדרה סאנדרלנד ממשיכה להסתבך/GettyImages

כוכבת הפורנו אלנה אוונס מתחה ביקורת על התנהלותה "הילדותית" של סנדרלנד בחילופי דברים שהתנהלו בינהן בטוויטר. היא כתבה: "בדרך כלל אני לא מעירה לשחקנים על התנהגותם באינסטגרם, אבל היום הייתי חייבת". בפוסט אוונס יצאה נגד התנהגותה "המתנשאת והמוגזמת", לדבריה, של סאנדרלנד. סאנדרלנד השיבה לה: "מה את יוצאת נגדי, את סתומה? לעולם אל תצאי נגד שחקנים מהתחום, אלא נגד הרשתות החברתיות. אל תציירי אותי כאדם הרע, כשאלה האנשים מהאינסטגרם שאת צריכה לכעוס עליהם, מותק. צריך לתת לנשים את החופש לחשוף את הפטמות שלהן בדיוק כמו גברים. יש אנשים שמפרסמים יותר עירום ממני והתמונות עדיין באוויר. תירגעי ומהר, אנחנו באותו צוות יא כלבה טיפשה. הייתי שיכורה והתנהגתי בטיפשות. תניחי לי, מה שעשיתי לא קשור אליך". אאוץ'.

תגובת פייסבוק

פייסבוק, המחזיקה באינסטגרם, הכחישה באופן מוחלט כל קשר בין סאנדרלנד למנכ"ל אינסטגרם, אדם מוסרי או לכל בכיר אחר בחברה. בהצהרה ששיחררה החברה נכתב: "למעלה ממיליארד אנשים משתמשים באינסטגרם ולעיתים זה אומר שאנחנו עושים טעויות. חשבון זה הפר את המדיניות שלנו וכעת הסרנו אותו. לאדם הזה אין קשר למנהלים בחברה שלנו והטענה שהיא קיבלה יחס מועדף היא חסרת בסיס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully