וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויראלי בטיקטוק: סבתא שלחה בטעות תמונת עירום לנכדתה - וכך היא הגיבה

13.12.2020 / 22:26

סבתא נועזת שלחה בטעות תמונת עירום שלה לנכדתה ומיד לאחר מכן השאירה לה הודעה קולית בה היא מתחננת בפניה שתמחק את התמונה. הנכדה צילמה את עצמה מובכת כשהיא מאזינה להודעה - ועל הדרך מגלה גם למי נועדה התמונה. צפו בפדיחה

ההושעה של הסבתא אחרי ששלחה בטעות תמונות עירום לנכדתה//@mimibae89

כולנו מכירים לפחות אדם אחד שעשה את הפדיחה הזאת ושלח תמונה אינטימית שלו לאדם הלא נכון - אך מעולם לא נתקלנו בסבתא שעשתה את זה - ועוד לנכדה שלה. הרגע המביך הזה קרה למרקיטה גרין מטקסס, כשבשבוע שעבר סבתה שלחה לה בטעות תמונת עירום שלה ומיד אחר כך הודעה קולית בה היא מתנצלת ומתחננת ממנה שתמחק את התמונה. מרקיטה צילמה את עצמה מאזינה להודעה של סבתה כשהיא רוצה למות פחות או יותר - ושיתפה את הסרטון בטיקטוק שם הוא הפך לויראלי.

בסרטון נשמעת הסבתא על רמקול אומרת: "אני כל כך מתנצלת. שלחתי לך תמונה - לחצתי על שמך בטעות". מרקיטה לא נראית מאושרת במיוחד בסרטון, כשעליו היא ציינה: "כשסבתא שולחת לך תמונת עירום בטעות. אני אפילו לא יכולה לעבוד".

סבתא שלחה בטעות תמונת עירום לנכדתה - וכך היא הגיבה. TIKTOK/mimibae89, צילום מסך
סבתא שלחה בטעות תמונת עירום לנכדתה/צילום מסך, TIKTOK/mimibae89

מה שמחמיר אפילו יותר את המצב היא ההחלטה הביזארית של הסבתא לחשוף למי נועדה התמונה - סיטואציה אותה מרקיטה ודאי לא הייתה רוצה לדמיין. "התכוונתי לשלוח אותו לחבר שלי, בריאן אלן", היא סיפרה, "בבקשה תמחקי את התמונה, בבקשה. כשהרמתי מבט אל הטלפון שלי וראיתי את זה, הרגשתי כל כך רע".

צפו בקטע המביך:

@mimibae89

Grandma tripping I can't even function at work ##fyp ##foryoupage ##fypシ ##4u

♬ yort_. - @yort_.

הסרטון המביך צבר 1.2 מיליון צפיות בטיקטוק ועד מהרה הפך ויראלי גם ברשתות חברתיות אחרות. הצופים לא נישארו אדישים לכך. "או מיי גאד. הייתי משנה את שמי, כתובתי, מספר הטלפון שלי ומוצאת משפחה חדשה", כתבה אחת ואחר הוסיף: "אי אפשר למחוק את זה מהזיכרון. צריך להשמיד את הטלפון". אדם נוסף כתב: "אחרי דבר כזה הייתי נכנס לטיפול לכל החיים שלי". אחד אחר כתב: "היא אמרה את השם של החבר שלה... כלומר, לך יש את התמונה וככל הנראה היא גם שלחה את התמונה לחבר שלה שאת כנראה מכירה... אז כשתתראו שניכם, תדעו שראיתם את אותן תמונות של סבתא עירומה. מוות - במקומך הייתי בוחר במוות".

בעוד שרבים הודו שגם הם ודאי היו בטראומה אילו נמצאו בתרחיש דומה, לא מעט מהם התלהבו מהנועזות של הסבתא. "אהבתי שהסבתא בטוחה בעצמה עד כדי כך שהיא שולחת תמונות עירום. חבל שלאדם הלא נכון, בכל אופן, ראוי שהנכדה תשלח הודעת טקסט לסבתא ותחמיא לה", כתב אחד ואחר הוסיף: "סבתא, כדאי שתיזהרי בפעם הבאה שאת שולחת תמונות עירום שלך, אבל כל הכבוד לך, באמת, כבוד!". אדם נוסף כתב: "לא הייתי רוצה לראות את סבתא שלי עירומה, אבל כל הכבוד לה שהיא כזו קולית". אחר הוסיף: "היא לה הייתה צריכה לזרוק את בריאן אלן מתחת לאוטובוס. בא לי להיות ההורה האחראי ולדבר עם בריאן אלן כדי לוודא את כוונותיו כלפי סבתא. שהוא לא ישחק בה".

על אף הרגע המביך הזה, מרקיטה לקחה את הדברים בהומור והודתה לצופים שהפכו את הסרטון שלה לויראלי. היא לא חשפה מה סבתה חושבת על השמצתה ברשת, אבל באיזשהו מקום - זה קצת מגיע לה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully