וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קרה כשהתלבושת של אושיית הכושר פשוט התפוצצה?

25.11.2020 / 23:52

ג'ן סלטרניסתה לעשות תרגיל מותאם לליל כל הקדושים, אלא שלפתע בגד הגוף שלה החליט שהוא לא מוכן להשתתל בתרגיל הספציפי שהיא מנסה לבצע ועף מעליה. הגולשים חגגו: "זה מה שהיה קורה אם 2020 הייתה פוסט באינסטגרם"

אושיית הכושר עשתה סקוואטים - וגילתה שבחרה בבגד לא מתאים/jenselter

לגורו הכושר ג'ן סלטר יש 12.6 מיליון עוקבים באינסטגרם לאורך שנהנים לצפות בה ובאימונים והטיפים שלה לאורך חיים בריא, אבל לאחרונה היא עלתה לכותרות דווקא בגלל כישלון - שלא היא אחראית לו. בכל אשם בגד הגוף שלה- במהלך ביצוע סדרה של סקוואטים בעקבים גבוהים ובגד גוף עם דלעת מעל לראשה לרגל הלוואין. כשהיא החלה להתכופף הכל הלך לפי התוכנית עד הסקוואט השני, כשהיא התכופפה - התחתית של בגד הגוף פשוט נקרעה ועפה מעל הישבן שלה.

הפדיחה של מאמנת הכושר

התלבושת לפני ההתפוצצות

למזלה של הדוגמנית, היא לבשה גרביונים שקופים כך שהיא יכלה להפוך את מה שקרה לבדיחה לאחר מכן. "אוקיי, אז התלבושת הזאת לא עברה את מבחן הסקוואט, קבלו את הנפילה הזאת", היא כתבה כשצירפה את הסרטון.

מאז הפרסום צבר הסרטון מעל 240 אלף לייקים ועשרות אלפים מהמעריצים שלה הציפו את עמודת התגובות. "מנסים לשמור על הדברים במקום, אבל 2020 אומרת לך - אחותי, לא השנה", כתבה אחת ושנייה הוסיפה: "אם 2020 הייתה פוסט באינסטגרם".

עוד בוואלה!

ברשת לועגים לירכיים של "הנערה עם ישבן הפלדה": "היא עוד תהרוג מישהו"

לכתבה המלאה

עוד מג'ן סלטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully