וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמנת הכושר הגיבה בצורה נועזת לטרול שקרא לה מזויפת

20.10.2020 / 0:01

לורן סימפסון, מאמנת כושר אוסטרלית עם כמעט 2 מיליון עוקבים באינסטגרם, נעקצה על ידי אחד העוקבים באינסטגרם והגיבה עם תמונה מרהיבה ופוסט בו היא מעודדת נשים לעשות מה שעושה להן טוב

מאמנת הכושר לורן סימספון/@Laurensimpson

מאמנת כושר הדפה את הטרולים ברשת עם תמונה שמראה את מבנה הגוף המרשים שלה אחרי שהאשימו אותה בזיוף תמונותיה ברשתות החברתיות. כשלורן סימפסון בת ה-30, הזמינה את 1.9 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם לשאול שאלות בסטורי שלה, אחד האנשים שאל: "למה את עושה פוזות בתמונות שלך? את כל כך מזויפת".

בתגובה, מאמנת הכושר מסידני העלתה תמונה שלה בביקיני אדום והסבירה שהיא עושה פוזות ומדגישה שרירים בחלק מהתמונות שלה כחלק מהעבודה שלה. סימפסון, שאומרת שהיא מתגאה בכך שהיא מאוד אמיתית ברשת, עודדה נשים לעשות מה שהן רוצות ולהפסיק לדאוג לגבי דעות של אחרים.

התשובה המוחצת של סימפסון

"מותק, אל תהיה הייטר. כן, אני מצטלמת בתנוחות מסוימות בתמונות שלי, אני מבליטה חלקים בגוף שלי בחלק מהתמונות", היא כתבה, "אני מדגמנת, אני מתחרה בתחרויות של בגדי ים, אז למדתי עם השנים איזה תנוחות לעשות מהמאמנים המובילים על הבמה. אני יוצרת תוכן במדיה החברתית בכל יום, זה חלק מהעבודה".

סימפסון, שהוכתרה כאלופת העולם בתחרות הביקיני של איגוד ה-WBFF ב-2018, הוסיפה שהיא נהנית לעשות את הדברים שהיא עושה, ולהצטלם בזוויות מחמיאות, מה שמציג את הגוף שלה בצורה הטובה ביותר. "מי לא?", היא תהתה.

מאמנת הכושר הוסיפה שהיא מרגישה גם מאוד בנוח להצטלם ללא מייקאפ, כשהיא לא מול מצלמה מקצועית. "אני חושבת שאני אדם מאוד אמיתי כאן, ואני מתגאה בזה", היא המשיכה, "להצטלם בפוזה מסוימת או לא, למה זה צריך להפריע למישהו. פשוט מעלה את התמונה, ולא צריך לדאוג ממה אנשים חושבים".

עשרות אלפים מהעוקבים שלה מיהרו להסכים איתה, כשרבים שלחו לה הודעות תמיכה וקראו לה כדמות להערצה. "כן, תגידי לה את זה! תמשיכי להעלות תמונות מדהימות כדי להגיע למטרה שלך. אני אוהבת את זה", כתבה אחת, ושנייה הוסיפה: "תני לשונאים לשנוא, את מדהימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully