וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל באירוע הכרזה - ומי החשיך את הסטוריז של כוכבי הרשת? | צפו במבזק הטכנולוגיה

עודכן לאחרונה: 7.6.2022 / 20:54

וואלה! תתחברו בהגשת ינון בן שושן - המבזק הטכנולוגי שיביא לכם את כל מה שחשוב ומעניין בעולם הטכנולוגיה, וקצת מעבר. והפעם: אפל הכריזה בכנס המפתחים השנתי שלה על שורה של מוצרים חדשים, וואטסאפ מוסיפה שכבת הגנה נוספת - ומי החשיך את הסטורי של כוכבי הרשת?

מבזק וואלה! תתחברו/וואלה!

החגיגה של אפל

אפל ממשיכה לחדש: אתמול היה כנס המפתחים השנתי של אפל בו היא הכריזה על שורת עדכונים וחידושים. בין היתר נחשפה מערכת ההפעלה iOS 16, שתגיע בין היתר עם אפשרות להתאמה אישית של עיצוב מסך הבית והוספה של ווידג'טים שיתעדכנו בזמן אמת.

עוד חשפה אפל את Macbook Pro בגודל 13 אינץ' ו-MacBook Air. ובנוסף, את watchOS 9, מערכת ההפעלה שלה לשעונים החכמים, שתגיע לראשונה עם לוח שנה עברי, מדדי ריצה חדשים ופיצ'ר שיזכיר למשתמש ליטול תרופות. לחובבי שיחות הווידאו, אפל תאפשר להשתמש באייפון כמצלמת רשת. לסיכום האירוע המלא לחצו כאן.

וואטסאפ מחזקת את האבטחה

וואטסאפ הולכת לשים סוף לתופעת גניבת החשבונות: האפליקציה תוסיף בקרוב שכבת הגנה נוספת - קוד אימות שני שישלח למכשיר של המשתמש ב-SMS, בנוסף לקוד האימות הסטנדרטי שנשלח בעת החיבור הראשוני למכשיר.

כל ניסיון להתחבר לחשבון הוואטסאפ ממכשיר אחר ידרוש אימות כפול בהודעה, שגם תעדכן את המשתמש בניסיון להתחבר לחשבון שלו ממקור אחר. הסיבה לשינוי מגיע לאחר גל משמעותי של פריצות לחשבונות של משתמשי וואטסאפ בשנים האחרונות באמצעות הודעות המתחזות לשירות התמיכה של אפליקציית המסרים.

פיסת היסטוריה למכירה

נחזור לאפל - והפעם 45 שנה אחורה: מחשב אפל-1 שהוא הדגם הראשון שיצרו סטיב ווז'ניאק וסטיב ג'ובס כשהקימו את חברת המחשבים אפל, ושוחזר לאחרונה, מוצע כעת למכירה באיביי בעסקה שעשויה להגיע מאות אלפי דולרים.

מדובר באחד מכמה עשרות מחשבי אפל-1 שנותרו, והוא מכיל כמעט את כל הרכיבים המקוריים, כולל חתימה בכתב ידו של ווז'ניאק. המכירה תהיה פתוחה עד ה-12 ביוני. אז מי שרוצה פיסת היסטוריה בלא מעט כסף - שיזדרז.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

סטוריז של הזדהות

אם נתקלתם בשבוע האחרון בסטוריז של כוכבי רשת שנראו לכם קצת מטושטשים - מדובר בפעילות של סושיאל ליונס עמותת פעול"ה לכבוד יום המודעות וההזדהות עם העיוורים שהתקיים השבוע. כדי להמחיש את החוויה עבורם הם רתמו משפיענים שיעלו סטורי עם אפקט שהחשיך את המסך והרגיש לעוקבים כמו תקלה שלא מאפשרת להם לראות מיד אחרי הסטורי המטושטש, עלה סטורי נוסף שחיבר ליום העיוורים ולקויי הראיה והבהיר לעוקבים את הסטורי הקודם שראו ואת מטרת המהלך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully