וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואטסאפ תיתן לנו הרבה יותר זמן להתחרט על הודעה ששלחנו

3.7.2022 / 8:00

עדכון חדש שהגיע לגרסת הבטא של אפליקציית המסרים הפופולרית ביותר בעולם חושף פיצ'ר שיתן לכם חלון זמן ארוך יותר למחוק הודעות ששלחתם בטעות - או סתם בגלל שהתחרטתם. הנה כל הפרטים

וואטסאפ. וואטסאפ, GettyImages
וואטסאפ/GettyImages, וואטסאפ

היכולת למחוק הודעות שאתם מתחרטים ששלחתם בוואטסאפ הגיעה לאפליקציה ב-2017, אולם נכון להיום האפשרות הזו מוגבלת בזמן קצר יחסית - ואתם יכולים למחוק הודעות רק עד שעה, 8 דקות ו-16 שניות מהרגע שנשלחה. כעת, על פי אתר WABetaInfo, בקרוב יהיה לנו הרבה יותר זמן להתחרט.

עדכון בטא מספר 2.22.15.8 לאפליקציית וואטסאפ באנדרואיד, ששוחרר במהלך סוף השבוע, מאפשר למשתמשים חלון זמן ארוך יותר למחיקת ההודעה - יומיים ו-12 שעות. כמו כל עדכון שנמצא בפיתוח, הפיצ'ר החדש יגיע בהמשך גם למשתמשי אייפון (iOS).

וואטסאפ. וואטסאפ, ShutterStock
חלון זמן ארוך יותר למחיקת ההודעה – יומיים ו-12 שעות/ShutterStock, וואטסאפ

כזכור, בחודש אפריל הכריז מנכ"ל ומייסד מטא (פייסבוק) מארק צוקרברג, החברה-האם של וואטסאפ, כי בעדכון שיגיע בקרוב לאפליקציית המסרים מנהלי קבוצות יקבלו כוח גדול יותר, ויוכלו להסיר הודעות שגויות או בעייתיות משיחה קבוצתית עבור כל החברים.

על החידוש הנוסף והמשמעותי שיגיע בקרוב דיווחנו גם כן לאחרונה, לפיו וואטסאפ תשיק עדכון בשם Communities (או "קהילות" בעברית), ויאפשר לאנשים לחבר קבוצות נפרדות תחת מטרייה אחת ובמבנה שמתאים עבורם. המטרה: להקל על העומס בקבוצות מרובות משתתפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully