וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולקים מנוי נטפליקס עם חברים או משפחה? שלמו עוד

עודכן לאחרונה: 19.7.2022 / 10:37

בשינויים שצצו בדפי התמיכה של נטפליקס בדרום אמריקה, נאמר כי נטפליקס תתחיל לגבות תשלום נוסף על שימוש במנוי מחוץ למשק הבית העיקרי של המשתמשים. הנה הפרטים על איך זה יעבוד וכמה תשלמו

נטפליקס. ShutterStock
נטפליקס/ShutterStock

כמו שדיווחנו כאן בשעתו, נטפליקס הכריזה מלחמה על התופעה של שיתוף שמות משתמש וסיסמאות בין כמה משקי בית, תופעה שגורמת לה להפסד משמעותי בהכנסות. בהסברים שצצו בדפי התמיכה של נטפליקס בדרום אמריקה, נאמר במפורש שתידרש תוספת תשלום על מכשירים שמחוברים מחוץ למשק הבית העיקרי שלהם מעל לשבועיים (כדי למנוע חיוב במקרה וצפיתם במקרה באיזו סדרה על הסמארטפון בדרכים - הכוונה רק לחיבור קבוע ומתמשך במיקום אחר). כל משק בית או מיקום נוסף, יעלה 219 פזוס לחודש לכל מיקום בארגנטינה (1.17 דולר אמריקאי) או 3 דולרים לחודש במדינות אחרות.

על פי הדיווח של בלומברג, באזורי הניסוי של שיטת החיוב החדשה, למנויים תהיה כתובת או מיקום אחד עיקרי, שם יוכלו לגשת לתכנים ללא הגבלה, כמו גם ממכשירים ניידים כמו מחשבים או סמארטפונים כרגיל, אבל באזורי הניסוי הם גם יוכלו לרכוש "בתים" או מיקומים נוספים, בהם יהיה אפשר להוסיף את השירות למסכי טלוויזיה נוספים באופן קבוע ומתמשך.

נטפליקס. ShutterStock
באזורי הניסוי של שיטת החיוב החדשה, למנויים תהיה כתובת או מיקום אחד עיקרי/ShutterStock

בעמוד נאמר כך: "ב-22 באוגוסט, כשתיכנסו לנטפליקס על מכשיר טלוויזיה מחוץ לביתכם, תופיע אפשרות להוסיף בית נוסף תמורת תשלום חודשי. אם אתם מתכננים להשתמש בנטפליקס על טלוויזיה זו לזמן מוגבל, תוכלו לצפות בנטפליקס במשך שבועיים ללא תוספת תשלום, בהנחה שלא עשיתם שימוש בנטפליקס במיקום זה בעבר. לאחר תקופה זו, המכשיר ייחסם, אלא אם תוסיפו בית נוסף למנוי".

אם אתם יוצאים לחופשה, ותרצו לצפות בנטפליקס בחופשה - אין בעיה. כל עוד לא צפיתם בנטפליקס באותו מיקום באותה שנה, תוכלו להשתמש בו עד שבועיים ללא חיוב. למי שיש בתי קיץ, ובכן, כנראה שתצטרכו לשלם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
צפייה בנטפליקס. ShutterStock
כל עוד לא צפיתם בנטפליקס באותו מיקום באותה שנה, תוכלו להשתמש בו עד שבועיים ללא חיוב/ShutterStock

ככל הנראה יהיה גם בידול בכמות ה-"בתים" שניתן להוסיף לפי רמת המנוי: בתוכנית הבסיסית תהיו זכאים למיקום אחד נוסף, בתוכנית הסטנדרטית לשניים, ובתוכנית הפרימיום - לשלושה בתים קבועים נוספים.

כזכור, במקביל, נטפליקס עובדת על מנוי חינמי מגובה פרסומות, שהשבוע נודע כי השותפה הטכנולוגית שלה תהיה מיקרוסופט. כל הצעדים הללו מגיעים כצעדי בלימה מצד החברה, שדיווחה ברבעון הקודם כי לראשונה מזה למעלה מעשור - איבדה מנויים. הדו"ח הרבעוני הקרוב של נטפליקס יפורסם היום (שלישי).

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully