וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבה ומלחמה: הנשים האוקראיניות מעודדות את החיילים בחזית עם תמונות נועזות

עודכן לאחרונה: 28.8.2022 / 0:36

שתי חברות אוקראיניות פתחו ערוץ מיוחד שבו בחורות יכולות לשלוח תמונות עירום ועוד תכני וידאו סקסים לחיילים בחזית: "רוצות להחזיר להם תחושות שאבדו במלחמה כמו - סקס ואהבה"

בווידאו: תושבי חבל דונסק באוקראינה ממשיכים לרקוד למרות ההפגזות/צילום: רויטרס

העם האוקראיני עובר תקופה לא פשוטה, בלשון המעטה. המלחמה נגד רוסיה נמשכת כל הזמן ולרשתות החברתיות יש מעורבות גדולה מאוד בנעשה בין הצדדים. בעוד שהרבה אזרחים משתמשים בטלגרם כדי להלשין על חיילים רוסים או כדי לגייס כסף לרכישת כלי נשק, הוקם גם ערוץ טלגרם מיוחד שהחברות בו מעלות תמונות אירוטיות של עצמן כדי לשמח את החיילים שמסכנים את חייהם בחזית.

"חבר שלי החייל אמר לי: למה שהנשים לא יתמכו בחיילים בכך שהן ישלחו להם תמונות עירום? זה מאוד יעודד אותם", הסבירה אנה רימרנקו בת ה-39, פסיכולוגית במקצועה מקייב שהקימה את ערוץ הטלגרם יחד עם חברתה דריה פאבלובסקה. "זו היתה בדיחה שלו, אבל חשבתי שזה רעיון מצוין", היא הסבירה, "כאשר המלחמה נפתחה, כל הרגשות והדחפים הנורמליים נדחקו הצידה. סקס ואהבה הם חלק מאוד חשוב מהזהות שלנו - הבנו שאנחנו יכולות לעזור לחיילים להרגיש את זה מחדש".

צעירה מצלמת סלפי נועז. Roman Samborskyi, ShutterStock
התמונות שנועדו לעודד חיילים אוקראינים בקרב/ShutterStock, Roman Samborskyi

ב"טיימס" דווח ששתי החברות הללו קראו לערוץ הטלגרם שהן פתחו: "Postcards for Our Kittens". הגלויות הן למעשה תמונות שמטרתן להעביר מסר מעודד לחיילים ו"קיטנס" זה כינוי של החיילים האוקראינים. לערוץ הזה יש כעת יותר מ-4,000 מנויים ובין 20 ל-100 תמונות אירוטיות מועלות אליו בכל יום (כש-60% מהן של נשים והשאר גברים).

בין היתר הנשים שולחות לשם תמונות עירום או תמונות שלהן טופלס מול המראה, או מרימות את החולצה כדי לחשוף את החזה. אחרות משאירות יותר מקום לדימיון, כמו למשל סרטון של גבר שלש בצק. "מדובר בלשתף איך אני חיה במהלך המלחמה", הסבירה גאלה, "חשוב מאוד לא לתת למלחמה לגזול את המיניות". טאיה זורובאן, מסז'יסטית בת 37, אמרה: "כאשר קיבלתי פידבק חם, זה ממש עזר לי לא לחשוב על המלחמה. זה נחמד לראות אנשים שמשתפים רגשות יפים, אנחנו אוהבות את הצבא שלנו".

טים, חייל אוקראיני בחזית המזרחית, אמר שהוא אוהב לקבל תמונות שמזכירות לו את הבית: "ההודעות האלו מזכירות לך למה אתה שוכב כרגע על הדשא בגשם. כאשר אני פותח את הערוץ הזה, אני חולם על חזרה הביתה. על מישהי שמחכה לי". אלא שכאשר קורה אסון במלחמה, הערוץ הזה מושבת לכמה ימים. "בימים קשים, כאשר דברים נוראים קורים במלחמה, אנחנו לא מאשרות לשלוח תמונות משום שאנשים כרגע עמוק בבוץ", הסבירה אנה, "אחרי שילדה בת 4 נהרגה מטיל, השבתנו את הערוץ הזה למשך כמה ימים"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

גם בישראל זה קרה

מתוך עמוד הפייסבוק Standing With IDF. פייסבוק, אתר רשמי
מתוך עמוד הפייסבוק Standing With IDF/אתר רשמי, פייסבוק

יוזמה דומה התרחשה גם בישראל במהלך מבצע "צוק איתן", אז עמוד הפייסבוק "עומדים עם צה"ל - שומרות על הצוק איתן" שם לו למטרה לספק לחיילים תמונות ארוטיות של בנות ישראל שבעורף - "חיילי צה"ל האהובים, אנחנו פה להראות לכם שמעריכים אתכם ואתם לא צריכים לחכות לעולם הבא בשביל 72 בתולות משופמות", נכתב בתיאור העמוד, "בנות ישראל היפהפיות מחכות לכם כאן, רק תחזרו אלינו, גיבורים שלנו" - לצד צילום של ישבן ועליו כתוב "אני אוהבת את צה"ל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully