וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות קשות לצפייה: כך ייראה היום האחרון של האנושות?

25.8.2022 / 0:03

גולש טיקטוק נועז השתמש בתוכנת עריכה מתקדמת ויצר תמונות מצמררות של אנשים ברגעים האחרונים שלהם בתוך מה שאמורה להיות האפוקליפסה הגדולה

בינה מלאכותית חוזה: הסלפי ההאחרון שיצולם על כדור הארץ/TikTok/Robot Overloards)

תהיתם כבר איך ייראה היום האחרון של האנושות? כולנו מקווים שהיום הזה יגיע עוד הרבה מאוד זמן, אם בכלל, אבל זה לא מונע מחלק מאיתנו לדמיין איך היום הזה ייראה. גולש נועז במיוחד העלה לטיקטוק שלו תמונות שהוא ערך באמצעות תוכנה מיוחדת שנועדו לדמות כיצד ייראו בני האדם ברגעים האחרונים שלהם לפני האפוקליפסה. למעשה הוא ביקש ממנה להציג את "הסלפי האחרון שצולם על כדור הארץ".

בתמונות הקשות לצפייה שתוכלו לראות גם כאן, מוצגות תמונות שנראה כאילו הן לקוחות מתוך סרט אימה של ממש. אפשר לראות בתמונות בין היתר חצי אדם חצי מוטנט, אנשים מבהילים למדי מחזיקים את הסלולאריים שלהם, כאשר ברקע אפשר לראות שריפה ענקית יוקדת ושורפת את העולם. בעוד תמונה מבהילה אפשר לראות איש שרוף ומאחוריו עננת עשן ענקית. התמונות הללו לא מצחיקות, אבל חייבים להודות שהן מצמררות ומושכות את העין.

זהירות - לא לבעלי לב חלש

@robotoverloards Asking an Ai to show the last selfie ever taken in the apocalypse Part: 3 #apocalypse#scary#horror#foryoupage #fyp #ai#midjourney #dalle2 ♬ It's Just a Burning Memory - The Caretaker

את התמונות הוא יצר בתוכנת עריכה מיוחדת שנקראת DALL-E2, מחולל תמונות מבוסס טקסט ומודל AI (בינה מלאכותית) שמאפשרת ליצור דברים קריפיים במיוחד. המודל מאפשר למשתמשים לתאר בשפה טבעית מה ירצו לראות בתמונה, ולקבל בתגובה תמונה ברזולוציה גבוהה שיצר המודל, לאחר שאומן על מיליוני תמונות שונות. על פי הדיווחים יש מיליון אנשים שקיבלו גישה לתוכנה הזו, שעולה לא מעט כסף, אבל מסוגלת ליצור דברים מדהימים כמו שאתם רואים.

אחד מהבעלים של חברת עריכת התמונות הזו אמר בתגובה לתכנים הקשים לעתים שהיא מאפשרת לייצר: "הגבלנו את האפשרות שלה לייצר תמונות של אלימות, שנאה או תמונות למבוגרים, על ידי כך שהסרנו תוכן בוטה מבחינה מינית. הקטנו את האפשרות של אנשים להיחשף לתכנים האלו. אנחנו גם משתמשים בטכניקה מתקדמת כדי למנוע מתמונות לחשוף פנים אמיתיות, כולל של אנשי ציבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully