וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואטסאפ תאפשר למנהלי קבוצות להחליט אם תצטרפו לקבוצה

עודכן לאחרונה: 15.8.2022 / 9:17

עדכון חדש שיגיע בקרוב לאפליקציית המסרים הפופולרית יהפוך את חווית השימוש לבטוחה יותר - ויספק ראש שקט למנהלי קבוצות. כך זה נראה

וואטסאפ. GettyImages
וואטסאפ/GettyImages

מהדקת את הבטיחות: וואטסאפ מפתחת אפשרות חדשה, המכונה "אישור משתמשים חדשים", שתאפשר למנהלי קבוצות להחליט באופן ידני מי יכול להצטרף לקבוצה - כך עולה מדיווח חדש באתר WABetaInfo, שעוקב אחרי הפיתוחים והחידושים בגרסאות הבטא של האפליקציה.

לפי צילום מסך שפורסם ב-WABetaInfo ונלקח מגרסת הבטא האחרונה לאנדרואיד, העדכון פותר בעיה שמטרידה לא מעט משתמשים באפליקיית המסרים הפופולרית בעולם: אנשים שמצטרפים לקבוצות באופן אוטומטי, ללא סינון, באמצעות קישור שהופץ באופן פומבי.

בקרוב בוואטסאפ. WABetaInfo,
עדכון פותר בעיה שמטרידה לא מעט משתמשים באפליקיית המסרים הפופולרית בעולם/WABetaInfo

כפי שניתן להבחין, וואטסאפ תוסיף למנהלי הקבוצות מקטע חדש שבו יוכלו לקבל או לדחות בקשות חדשות. כמו כל פיצ'ר שנמצא בפיתוח, טרם ידוע אם הוא יגיע לכלל המשתמשים בהמשך הדרך - או יישאר בגדר ניסוי בלבד.

בשבוע שעבר הכריז מארק צוקרברג, מנכ"ל ומייסד מטא והבעלים של וואטסאפ, על חידושים באפליקציה. מעתה, וואטסאפ מאפשרת למשתמשים לעזוב קבוצה באופן שקט, ובלי להשאיר סימנים באופן פומבי. בנוסף, משך הזמן שיש לנו למחוק הודעות ששלחנו הוארך ל-48 שעות (יומיים).

  • עוד באותו נושא:
  • וואטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully