וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בארה"ב: שירותי הסטרימינג עקפו את הטלוויזיה בכבלים

עודכן לאחרונה: 21.8.2022 / 10:10

שוק הסטרימינג בשיאו: הצופים בארצות הברית נוטשים את הטלוויזיה המסורתית - שהולכת ונעלמת. המרוויחות הגדולות: נטפליקס והולו שרושמות צמיחה יפה בזמן הצפייה

סטרימינג. ShutterStock
סטרימינג/ShutterStock

זה היה עניין של זמן, אבל זה קרה: הצופים בארה"ב הקדישו יותר זמן לצפייה בשירותי הסטרימינג לעומת הטלוויזיה בכבלים - כך לפי נתונים שפרסמה חברת המחקר נילסן. על פי הפרסום, המנויים לטלוויזיה דרך האינטרנט (כמו נטפליקס, HBO MAX ודיסני פלוס) אחראים ל-34.8 אחוזים מזמן המסך בחודש יולי האחרון, זאת לעומת 34.4 אחוזים לטלוויזיה בכבלים.

נטפליקס מחזיקה בנתח של 7.7% מזמן הצפייה הכולל, בעיקר הודות לביקוש לעונה הרביעית של "דברים מוזרים". עם זאת, Hulu (הולו) הגיעה לשיא חדש של 3.7 אחוזים. אמזון פריים, בינתיים, מסתפקת ב-3 אחוזים, זאת בזכות העונה השלישית של "הבנים" (The Boys). דיסני פלוס מדשדשת מאחור עם 1.8 אחוזים, ו-HBO MAX מחזיקה בנתח של 1 אחוז בלבד. יוטיוב ויוטיוב TV חולשות ביחד על 7.3 אחוזים.

חמש עובדות על טלוויזיה/מערכת אסור לפספס

בסך הכל, זמן הצפייה הממוצע בחודש שעבר בתוכן בסטרימינג עמד על 190.9 מיליארד דקות - זמן ארוך משמעותית מתקופת השיא בזמן מגפת הקורונה. המשמעות: זינוק של 22.6%. עם זאת, זמן הצפייה בטלוויזיה בכבלים ובטלוויזיה בשידור חי ירדו ב-8.9% וב-9.8% - בהתאמה.

בחברת המחקר מציינים כי הצפייה בטלוויזיה המסורתית יורדת באופן ניכר משנה לשנה, כאשר כמעט כל שחקנית גדולה בעולם הבידור נערכת לכניסה משמעותית לשוק. כך למשל, רשת המסחר וולמארט (Walmart) חתמה לאחרונה על הסכם שיתוף פעולה עם אולפני פרמאונט, זאת בזמן שיוטיוב מפתחת פלטפורמה שכוללת גישה לתכנים של כל ענקיות הסטרימינג במקום אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully