וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוך פחות משבוע: סמארטפון נוסף של שיאומי התפוצץ - ופצע משתמש

עודכן לאחרונה: 15.9.2022 / 11:53

לפי הדיווח בסין, המכשיר התפוצץ בכיסו של משתמש - שספג כוויה קשה ברגלו. מדובר במקרה השני לכאורה בתוך שבוע, בו סמארטפון של היצרנית הסינית מתפוצץ בהפתעה

ה-Redmi Note 11T Pro שהתפוצץ. צילום מסך,
ה-Redmi Note 11T Pro שהתפוצץ/צילום מסך

הפעם זה הסתיים בפציעה בלבד: לפי תיעוד שהופץ ברשת, סמארטפון של שיאומי מדגם Redmi Note 11T Pro התלקח בכיסו של משתמש - והוביל לכוויה קשה ברגלו. הדיווח מגיע ימים ספורים לאחר דיווח לכאורה על אישה הודית שנהרגה בשנתה כתוצאה מפיצוץ של סמארטפון אחר של שיאומי מדגם Redmi 6A.

בסרטון שפורסם ב-Douyin, הגרסה הסינית של טיקטוק, ניתן לראות כי הסמארטפון ספג נזק רב ונמס מעוצמת החום כתוצאה מהפיצוץ לכאורה. מעבר לקטע הקצר ולתמונות שהופצו לאחר המקרה ברחבי הרשת, המשתמש לא סיפק פרטים נוספים על האירוע. מנגד, אם לשפוט לפי חומרת ומראה הנזק שנגרם לטלפון, נראה שמקור הפיצוץ עשוי להיות קשור לסוללת המכשיר.

איך תמנעו מקרים מהסוג הזה? ראשית, לפי הוראות יצרניות הסמארטפונים וגם המלצות מומחים בתחום - אין להשתמש במכשיר במצב טעינה. כמו כן, בעיות בסוללה נובעות בעיקר בשל הטענה לא נכונה, שימוש במטען, סוללה או בכבל שאינם מקוריים או בחשיפת הסמארטפון לשמש בתדירות גבוהה. בנוסף, תיקון של הסמארטפון במעבדה שאינה מורשית עלול להוביל לפגיעה ברכיבים חיוניים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
הפציעה ברגלו של המשתמש. צילום מסך,
הפציעה ברגלו של המשתמש כתוצאה מהפיצוץ לכאורה/צילום מסך

כאמור, בתחילת השבוע טען היוטיובר ההודי המצליח MD Talk YT, המחזיק בחשבון עם יותר מ-300 אלף מנויים (Subscribe), כי דודתו נהרגה בשנתה כתוצאה מפיצוץ סמארטפון של שיאומי מדגם Redmi 6A - וצירף תמונות של הטלפון החרוך. "אתמול בלילה דודה שלי נמצאה מתה. היא השתמשה ב-Redmi 6A", כתב היוטיובר בציוץ, בצירוף תיוגים של בכירים בשיאומי. לדברי החברה, הנושא נמצא בחקירה.

  • עוד באותו נושא:
  • שיאומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully