וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה גילתה דרך פיצ'ר סודי באלקסה שהחבר שלה בוגד בה

7.10.2022 / 10:59

אישה לא ידעה שאלקסה, הסייעת הוירטואלית של אמזון, שומרת את הפעולות הקוליות שמבקשים ממנה לעשות, וכשגילתה זאת נדהמה לגלות שהיא הקליטה את ההחבר שלה בוגד בה

הבוגד נתפס בגלל ההקלות של אלכסה/@jessicalowman1

אישה חשפה שהיא תפסה את בן הזוג שלה בבגידה הודות להקלטות שהיא מצאה באלקסה, הסייעת הוירטואלית של אמזון באמצעות פונקציה שהיא לא ידעה שקיימת עד שחקרה קצת. רבים מאיתנו מחזיקים סייעים וירטואליים חכמים בבית שלנו, כמו סירי או אלקסה, ולרובם יש הפעלה קולית - אבל רק מעטים יודעים שהם מקליטים קולות שנתקלו בהם בבית, ומשאירים ראיות לאנשים כמו ג'סיקה לומן, שנתקלה ביותר ממה שהיא ציפתה לו כשבדקה את ההקלטות.

אותה אישה חשפה בטיקטוק שהיא גילתה שהאקס שלה נפגש עם אישה אחרת, ושיתפה קליפים מהקלטות שהיו מאוחסנות בחשבון של אלקסה, מה שהוביל לפירוק מערכת היחסים שלה. הסירטון מראה הקלטות מהחשבון, שחלק מהן כוללות קולות שהמכשיר אסף. האנשים בטיקטוק נשארו בהלם מהממצאים, בהם אישה מסתורית נשמעת צועקת על המכשיר, לצד האקס של ג'סיקה.

צפו בסרטון המפליל

ג'סיקה קראה לסרטון: "כך גיליתי שהאקס שלי בוגד בי ואפילו לא ידעתי שאלקסה שומרת את הדברים האלה". בניסיון לעזור לנשים שחושדות באהוב שלהן, ג'סיקה הוסיפה את המילים: "אחת מהבנות", בוידאו".

האפליקציה הראתה מספר הקלטות מתחת לאזור "היסטוריית קולות". בראשון שג'סיקה שיתפה נשמעת אישה אומרת: "אלקסה מה את עושה? תפעילי לי את השיר פליי פאוור של מיגל". הקליפ מראה שהאישה לא יודעת להפעיל את האפליקציה ומבקשת ממנו להשמיע שיר. בהקלטה הבאה החבר של ג'סיקה מבקש מאלקסה לשנות את "הווליום לרמה 8" וחושף את עצמו כשיש עוד אישה לידו.

הסירטון הפך לויראלי וצבר מעל ל-8 מיליון צפיות כשנשים אחרות נשארו המומות מהפונקציה של אלקסה וצחקו כי "הן ינסו זאת כעת על החבר שלהן". אחרים צחקו שאלקסה עוזרת לנשים עם הפונקציה הזאת כשאחת אמרה: "קוד נשים - אלקסה", ואחרת הוסיפה: "אלקסה באמת עושה טוב". אחרות אמרו שיקנו לחבר שלהם כעת מכשיר כזה ואחת אמרה: "מצאתי כעת את המתנה המושלמת לחג המולד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully