וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמי: המנוי המוזל של נטפליקס יושק בחודש הבא. כמה הוא יעלה?

עודכן לאחרונה: 13.10.2022 / 23:50

זה קורה: ענקית הסטרימינג תוסיף בין 4 ל-5 דקות של פרסומות למנויים בתוכנית מוזלת. איך זה יעבוד ומה המחיר? הנה כל הפרטים

נטפליקס. ShutterStock
נטפליקס/ShutterStock

נטפליקס הכריזה הלילה (חמישי) על תאריך ההשקה הרשמי של "Basic with Ads" - המנוי המוזל עם פרסומות - ב-3 בנובמבר. בינתיים, המסלול שיעלה 6.99 דולר (כ-25 שקלים), לא יהיה זמין ללקוחות בישראל. המנוי החדש יצטרף לשלוש חבילות קיימות - חבילת בסיס ב-9.99 דולר, רגילה ב-15.49 דולר, ופרימיום ב-19.99 דולר.

איך זה יעבוד ואיפה הקאץ'? לפי הפרסום של נטפליקס, בתוכנית החדשה הצופה יראה בין ארבע ל-5 דקות של פרסומים בשעה, באורך של 15 או 30 שניות לפרסומת. בנוסף, בחברה ציינו כי "מספר מוגבל של סרטים ותוכניות טלוויזיה לא יהיו זמינים בגלל מגבלות רישוי שעליהן אנחנו עובדים". פשרה נוספת אפשר למצוא באיכות הצפייה - 720p בלבד (HD ולא Full HD).

רוצים לקבל עדכוני טכנולוגיה לפני כולם? הצטרפו לאינסטגרם

צפייה בנטפליקס. ShutterStock
לפי הפרסום, בתוכנית החדשה הצופה יראה בין ארבע ל-5 דקות של פרסומים בשעה/ShutterStock

כרגע המנוי עם הפרסומות יושק ב-12 מדינות: אוסטרליה, ברזיל, קנדה, צרפת, גרמניה, איטליה, יפן, קוריאה, מקסיקו, ספרד, בריטניה וארה"ב. "Basic with Ads מהווה גם הזדמנות מרגשת עבור מפרסמים - ההזדמנות להגיע לקהל מגוון, כולל צופים צעירים יותר שלא צופים יותר ויותר בטלוויזיה ליניארית, בסביבת פרימיום עם חוויית מודעות חלקה ברזולוציה גבוהה", נכתב בהודעה של נטפליקס לעיתונות.

נטפליקס הפתיעה את התעשיה לפני כחצי שנה, כשחשפה כוונה להציג סוג מנוי חדש, הכולל פרסומות - אחרי שנים ארוכות שבהן הצהירה שלעולם לא תכניס פרסומות לפלטפורמה. תוצאות פיננסיות של החברה, שאינן מזהירות, כנראה מחייבות אותם להפר הבטחות: בהכרזה על תוצאות הרבעון הראשון של 2022, נטפליקס ציינה כי איבדה 200,000 מנויים, לראשונה מזה עשור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

בין מתחרותיה הבולטות של נטפליקס בארצות הברית, כמו HBO Max ו-hulu, נטפליקס היא היחידה שלא מציעה מסלול מוזל המכיל פרסומות. HBO Max למשל מציעים מנוי ב-10 דולר לחודש הכולל פרסומות, לעומת 15 דולר ללא פרסומות, ו-hulu פועלים במבנה דומה.

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully