וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פרועה": הפרסומת של וואטסאפ השתלטה על המסכים במרכז לונדון - ושברה את הרשת

16.10.2022 / 23:45

החברה העלתה פרסומת על מבנה במרכז לונדון והצליחה לעורר תגובות בזכות שימוש בטכנולוגיית תלת-מימד. באופן מקרי, או שלא, הקמפיין עלה מספר שבועות לאחר שהחברה הודתה על פרצת אבטחה חמורה באפליקציה. "ברור שצבט להם איפשהו", כתב אחד הגולשים

וואטסאפ רוצה שכולם ידעו שהיא מאבטחת את ההודעות ושאר המידע שלנו עם הצפנה מקצה-לקצה - ועושה את זה הכי גדול שאפשר: אפליקציית המסרים הפופולרית, הנמצאת בבעלות מטא (פייסבוק), השתלטה על המסכים בכיכר פיקדילי שבלונדון, והציגה פרסומת מרהיבה בתלת-מימד שהצליחה להפוך במהירות לסופר-ויראלית ברחבי הרשת. "זוהי הפרסומת החדשה והפרועה של וואטסאפ, בכיכר פיקדילי, לונדון. צפו עד הסוף", כתב מאט נבארה, יועץ בתחום הרשתות החברתיות, ל-140 אלף עוקביו בטוויטר.

התצוגה הגבוהה מעתיקה את הבניינים שמסביב בצורה כמעט מושלמת, ונותנת לעוברים והשבים תחושה שמדובר במבנה רגיל למדי. בהמשך, החלונות נסגרים אחד-אחרי-השני, המבנה מתפורר - וחושף כספת מציאותית להפליא שנעולה בתוך תריס ברזל. בתוך הכספת, אם תהיתם, נעולה הודעה קולית. "הצפנה מקצה-לקצה. הודעות אישיות שאף אחד לא יכול לראות או לשמוע", נכתב בפרסומת של וואטסאפ.

גולשים רבים התלהבו מהטכנלוגיה ורבים ציינו שנראה שכך ייראה עתיד הפרסום בשלטי חוצות. "חברות לא מגניבות צריכות פרסומות מגניבות. אין ספק שזו פרסומת מגניבה!", כתב אחד הגולשים. גולש אחר החליט להסתכל על הפרסומת בצורה מעט שונה, וכתב: "כשחברה מתעסקת כל כך בקידום הפרטיות שלה, אני מתעצבן. זו פרסומת מגניבה, אבל בשביל מה? ברור שצבט להם איפשהו".

באופן מקרי, או שלא, המודעה פורסמה מספר שבועות לאחר שחרור של עדכון אבטחה קריטי ל-iOS ולאנדרואיד, שסוגר פרצות אבטחה חמורות. כפי שדיווחנו כאן, וואטסאפ לא סיפקה הרבה פרטים בנוגע לפרצת האבטחה, בו היא הודתה למעשה כי ניתן כבר לנצל את הכשל הקיים שמאפשר לגורמים מפוקפקים לפרוץ לסמארטפון מרחוק. לדברי וואטסאפ, הכשלים השונים שזוהו אפשרו לגורמים זדוניים לחדור למכשיר באמצעות שליחת קובץ וידאו זדוני, או במהלך שיחת וידאו בין משתמשים.

  • עוד באותו נושא:
  • וואטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully