וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטפליקס תחל לגבות תשלום על משתמשים נוספים ב-2023

עודכן לאחרונה: 21.12.2022 / 14:57

חולקים משתמש נטפליקס עם אחרים? תתחילו לשלם. בתחילת שנה הבאה תחל נטפליקס לגבות "קנס" ממנויים שחולקים את המנוי שלהם עם אנשים שאינם מתגוררים איתם באותו בית. המחיר הצפוי יהיה כרבע ממחיר של מנוי בסיס, עבור כל משתמש חורג

בהמשך לדיווחים שלנו כאן ב-"וואלה!", על התוכניות של נטפליקס להילחם בשיתוף סיסמאות בין משתמשים, בעקבות הדו"חות הרבעוניים הלא מוצלחים, הרי שהם כבר כאן. בשיחת הרווחים הרבעונית האחרונה שנערכה השבוע, החברה הודיעה כי תתחיל לגבות ממשתמשים סכום חודשי נוסף עבור שימוש במשקי בית שאינם הבית העיקרי של המנוי, כבר בתחילת 2023. זוהי הרחבה של תוכנית ניסוי שהתנהלה ששעד כה רק באמריקה הלטינית, שם גובה כבר נטפליקס תשלום נוסף על שימוש במנוי מחוץ למיקום המוגדר כבית הראשי של המשתמש. למעשה, כל פרופיל של "מי שצופה" שאינו מתגורר אתכם באותו הבית, יחוייב.

צפייה נטפליקס. ShutterStock
תחיל לגבות ממשתמשים סכום חודשי נוסף עבור שימוש במשקי בית שאינם הבית העיקרי/ShutterStock

נטפליקס טרם הודיעה על תמחור רשמי ל-"קנסות" למשתמשים שמשתפים את שם המשתמש והסיסמה שלהם עם אחרים, אבל לפי המחירים בתוכנית הניסוי, הם יהיו כרבע ממחיר מנוי בסיסי, מה שיסתכם בעוד 3-4 דולרים לחודש. עוד חשפה החברה השבוע כלי הגירה, שיאפשר למשתמשים להעביר את היסטוריית הצפיה שלהם, המלצות וכו' למנוי חדש ונפרד (למי שעד כה נהנה ממנוי משנה של מנוי משלם, ללא תמורה).

איך זה יעבוד? להערכתנו, אם מדובר מיקום מזדמן, לא תדרשו לשלם. אבל אם תצפו באופן קבוע גם בבית העסק, למשל, יש מצב שאתם עלולים להיחסם ותידרשו לשלם. אבל זה מקרה קיצון. עוד נזכיר שנטפליקס לאחרונה גם הכריזה על מנוי מוזל, מבוסס פרסומות, שיעלה רק 7 דולרים בחודש ויושק ב-3 בנובמבר, בתריסר ארצות כולל בריטניה, קנדה, ומקסיקו. בחלקן המנוי החדש יושק כשבוע לאחר מכן, ב-10 בחודש. כמו כן, השבוע פרסמה החברה את התוצאות הכספיות שלה לרבעון השלישי של שנת 2022, ודיווחה על תוספת של 2.41 מיליון מנויים - מעל התחזיות שהניחו שהיא תוסיף 1.09 מיליון מנויים ברבעון.

לסיום נציין כי נטפליקס משקיעה מאמצים כדי לחזור לצמיחה ולפצות על אובדן המשתמשים שלה מתחילת השנה. בעזרת כמה תוכניות נוצצות כמו העונה הרביעית של Stranger Things, הצליחה החברה להחזיר לשורותיה 2.4 מיליון מנויים חדשים ברבעון האחרון.

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully