וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחן מצלמות הסלפי וליקוי חמה בישראל: צפו במבזק הטכנולוגיה השבועי

עודכן לאחרונה: 21.10.2022 / 18:39

וואלה! תתחברו בהגשת ינון בן שושן - המבזק הטכנולוגי שיביא לכם את כל מה שחשוב ומעניין בעולם הטכנולוגיה, וקצת מעבר. והפעם: ליקוי חמה חלקי בישראל, נטפליקס תשיק מנוי מוזל עם פרסומות ומבחן מעבדה מצא את מצלמות הסלפי הטובות ביותר. צפו

וואלה! תתחברו/וואלה! תתחברו

דירוג מצלמות סלפי

אוהבים לצלם סלפי? שימו לב: אתר DxOmark, עם מעבדה וסמכות גדולה מאוד בתחום הצילום, עדכן את הדירוגים שלו, חילק ציונים - והכתיר את הסמארטפונים עם מצלמת הסלפי הטובה ביותר. במקום הראשון - מצלמת הסלפי של האייפון 14 פרו. במקום השני - Huawei P50 Pro ובמקום השלישי - המצלמה של הפיקסל 7 פרו של גוגל, שהושק בשבוע שעבר.

ואיפה סמסונג? מכשיר הדגל החדש של החברה, הגלקסי S22 אולטרה, דורג במקום ה-11 - הרחק ממכשיר הדגל של החברה מלפני שנתיים, הגלקסי S20 אולטרה, שנמצא במקום ה-7. את הדירוג המלא לקרוא כאן.

הפרסומות מגיעות לנטפליקס

ענקית הסטרימינג תשיק את המנוי המוזל עם פרסומות ב-3 בנובמבר. איפה הקאץ'? בתוכנית החדשה ישולבו בין ארבע ל-5 דקות של פרסומות בשעה, באורך של 15 או 30 שניות לפרסומת. בנוסף, בחברה ציינו כי "מספר מוגבל של סרטים ותוכניות טלוויזיה לא יהיו זמינים".

פשרה נוספת אפשר למצוא באיכות הצפייה - 720p בלבד (HD ולא Full HD). בינתיים, המסלול שיעלה 6.99 דולר (כ-25 שקלים), לא יהיה זמין ללקוחות בישראל. בנוסף, החברה הודיעה כי תתחיל לגבות ממשתמשים סכום חודשי נוסף עבור שימוש במשקי בית שאינם הבית העיקרי של המנוי, כבר בתחילת 2023. זוהי הרחבה של תוכנית ניסוי שהתנהלה ששעד כה רק באמריקה הלטינית, שם גובה כבר נטפליקס תשלום נוסף על שימוש במנוי מחוץ למיקום המוגדר כבית הראשי של המשתמש. למעשה, כל פרופיל של "מי שצופה" שאינו מתגורר אתכם באותו הבית, יחוייב.

ליקוי חמה חלק בישראל

רשמו ביומנים: בשבוע הבא - אירוע אסטרונומי מרהיב בישראל. ביום שלישי, 25 באוקטובר, יתרחש ליקוי חמה חלקי בישראל - כשליש משטח השמש יכוסה על ידי הירח. במרכז הארץ יחל הליקוי בשעה 12:58, יגיע לשיאו ב-14:11 ויסתיים בשעה 15:21.

חשוב לזכור: אסור לצפות בשום מקרה באופן ישיר על הליקוי מבעד לטלסקופ או למשקפת כדי למנוע סכנת עיוורון או נזק בלתי הפיך לעיניים. אם תפספסו את הליקוי הנוכחי, כדאי שתדעו שהליקוי הבא יתרחש באוגוסט 2027.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully