וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תלחצו 'כן' או שתלכו הביתה": נחשף המכתב של מאסק לעובדים

מייל ששלח לעובדים הגיע לידי ביזנס אינסיידר וחושף את הדברים המלאים שנכתבו ואת האולטימטום שהציב הבוס של טוויטר: "עבודה אינטנסיבית במשך הרבה שעות"

אילון מאסק רכש את טוויטר. באדיבות רויטרס/רויטרס

בשבועות האחרונים נחשפה שיטת העבודה של אילון מאסק בטוויטר מאז שרכש את החברה - ניהול כוחני, אלים וחסר גבולות, אולטימטומים ופיטורים מיידיים. בשבוע שעבר אף דווח על מייל שכותרתו "תעבדו קשה או שתפוטרו" - וכעת הגיע תוכן המייל, ששלח מאסק בליל רביעי לידי ביזנס אינסיידר. המילים של מאסק לא מותירות מקום לספק - הוא רוצה בעיקר מתכנתים ומהנדסים ופחות מעצבים בטוויטר, והוא בעיקר רוצה שאנשים לא יראו את הבית.

"אנו מביטים קדימה, להקמת טוויטר 2.0 ולהצלחה בעולם שבו התחרות רק גדלה נצטרך להיות 'הארדקור'. המשמעות היא עבודה במשך הרבה שעות ובאינטנסיביות. רק ביצועים מדהימים יתנו לעובדים ציון עובר.

"טוויטר תהיה יותר מוכוונת להנדסה. עיצוב וניהול המוצר עדיין יהיו חשובים וכפופים אלי, אבל כותבי הקודים הם אלה שיכתיבו את סדר היום ויש להם השפעה גדולה יותר. בסוף, טוויטר היא חברת תוכנה ואני סבור שזה יותר נכון".

משרדי טוויטר. David Odisho, GettyImages
לא מקום מדהים לעבוד בו כיום. טוויטר/GettyImages, David Odisho

כאן הגיע ה"אקשן אייטם" של מאסק, ששיבץ במכתב גם לינק למסמך של גוגל. "אם אתם בטוחים שאתם רוצים להיות חלק מטוויטר החדש, לחצו על הלינק. כל מי שלא יעשה את זה עד מחר בחמש בערב יקבל דמי הסתגלות של שלושה חודשים".

ולבסוף הגיעה החתימה: "לא משנה באיזו תשובה תבחרו, תודה על המאמץ שלכם להפוך את טוויטר למשגשגת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully