וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בטוויטר: "אילון מאסק סגר את המשרדים, חושש מסבוטאז'"

לאחר שמאסק דרש מהעובדים לבחור אם הם רוצים להמשיך, כמות העוזבים גדולה משציפה, כולל כמה מהנדסים "אגדיים". בינתיים, הוא נעל את דלתות המשרדים ונטרל את התגים "מחשש לסבוטאז' של העובדים". מנכ"ל אמזון: "הפיטורים יימשכו ב-2023"

משרדי טוויטר. David Odisho, GettyImages
מה יקרה עכשיו? טוויטר/GettyImages, David Odisho

האם טוויטר עומדת לאבד כמות מאסיבית של עובדים ואולי גם את הפלטפורמה כולה?

ביום רביעי הוציא אילון מאסק מכתב לעובדיו ובו דרש מהם להחליט עד יום חמישי בחמש בערב (חצות בין חמישי לשישי שעון ישראל) האם הם מוכנים לעבוד "בדרך שלו", הכוללת יותר שעות עבודה ויותר מאמץ או להתפטר. הדדליין עבר וכעת נותר רק לחכות ולראות האם יותר עובדים לחצו "כן" או "לא", שמשמעותו התפטרות עם שלושה חודשי שכר כפיצוי. לאור כל מה שקרה בחברה בשבועות האחרונים ורצונו של מאסק שעובדים ישלימו 80 שעות עבודה בשבוע, ההערכה על פי סוכנות "בלומברג" היא שכמות האנשים שיתפטרו תהיה גדולה מזו שמאסק ציפה לה.

מהי האינדיקציה לכך? גל חדש של עובדים העבירו מסרים על כוונתם להתפטר, ובקרוב בוודאי נראה הודעות פרידה שלהם בטוויטר. על פי הדיווחים, מאות עובדים שמו אמוג'י של פרידה ב-Slack, הרשת החברתית בה משתמשים העובדים. טוויטר כבר התכווצה מכמות של כ-7,500 עובדים ל-2,900 בלבד, ועזיבה המונית נוספת תהיה בגדר מכת מוות לחברה. על פי הדיווחים, כמה מהנדסים "אגדיים" כבר הודיעו על כוונתם ללכת.

אבל הדרמה האמיתית נרשמה כשעתיים לאחר תום הדדליין, כשעובדים דיווחו כי מאסק נעל את הדלתות, נטרל את התגים ומנע מהעובדים גישה. גורמים בחברה טענו כי עשה זאת "מחשש לסבוטאז'".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

בינתיים, הצרות ממשיכות באמזון, כשהמנכ"ל אנדי ג'אסי אמר שהפיטורים המתוכננים יימשכו לתוך 2023. כזכור, אמזון הודיעה כי תפטר כ-10 אלפים עובדים והודעות ראשונות כבר יצאו. "אני בתפקיד הזה שנה וחצי, וזו ההחלטה הקשה ביותר שקיבלתי", אמר ג'אסי, "אנחנו מודעים לכך שאנחנו לא מסירים תפקידים אלא אנשים".

  • עוד באותו נושא:
  • טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully