וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוויטר קורסת: "לא נשאר פה מי שיתקן בעיות"

לאחר הלילה הדרמטי של סגירת המשרדים, נראה כי רק כ-1,200 איש נותרו בחברה, שמנתה עד לפני שבועיים 7,500 עובדים. בלי 80 אחוז מהמהנדסים וצוותי תמיכה שלמים שהתפוגגו, "לא ברור אם טוויטר תעמוד על הרגליים אחרי סוף השבוע הזה"

אילון מאסק. Maja Hitij, GettyImages
מה יהיה עכשיו? אילון מאסק/GettyImages, Maja Hitij

דרמת הענק שהתחוללה הלילה (בין חמישי לשישי) בטוויטר, במסגרתה נרשמה התפטרות המונית של עובדים ומשרדי החברה נסגרו עד יום שני, מוצאת את הרשת החברתית בבעיה גדולה. לאחר שאילון מאסק הציב אולטימטום, בחרו עובדים רבים לעזוב וטוויטר צמצמה את כוחה משמעותית, כשמ-7,500 עובדים עד לפני שבועיים נותרו בה, על פי ההערכות, רק כ-1,200 איש. סקר פנימי שנערך בין 180 עובדים, העלה ש-42 אחוז מהם "בוחרים לצאת לחופשי". רק 7 אחוזים השיבו שהם "הארדקור" כפי שדרש מאסק שיהיו במייל שהפיץ.

מאסק, בתגובה, הורה על סגירת משרדי החברה עד יום שני מחשש לסבוטאז' של העובדים. הבעיה היא שכשהם יחזרו, לא ברור כיצד תתפקד המדיה הפופולארית.

את ההשלכות המידיות ניתן כבר לראות באפליקציה המיועדת לעובדים, שהואטה מאוד. בטוויטר אומרים כי ייתכן שגם המשתמשים הרגילים יחוו קשיים בזמן הקרוב - ואם זה יקרה לא יהיה מי שיטפל בהם, במיוחד כש-80 אחוזים מהעוזבים הם מהנדסים. "אם תהיה תקלה, לא נשאר מי שיתקן אותה".

בין המתפטרים היו גם המעצבים של הוי הכחול לאימות המשתמש, הסמל הגדול של טוויטר בשנים האחרונות וגם כל צוות הפיתוח והתמיכה במכשירי אנדרואיד. בינתיים, עובדים הסובלים ממוגבלויות כבר מתכננים להגיש תביעה נגד מאסק בשל "אפליה", מאחר שמצבם הפיזי לא יכול מלכתחילה לעמוד בדרישת ה"הארדקור" שלו.

  • עוד באותו נושא:
  • טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully