וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיצוב מעל הכל: בדקנו את האוזניות החדשות של Nothing

עודכן לאחרונה: 4.12.2022 / 22:59

ה-Nothing Ear (Stick) (כן, זה השם שלהן) נמכרות ב-449 שקלים ומציעות את רוב מה שאתם מחפשים באוזניות אלחוטיות - כולל באסים טובים. אז למי הן בכל זאת לא מתאימות? הנה הסקירה המלאה

ה-Nothing Ear (Stick). ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
Nothing Ear (Stick)/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

המותג הבריטי הצעיר Nothing הצליח ליצור הרבה מאוד באזז תקשורתי בתקופה האחרונה בזכות הסמארטפון המסקרן שלו (שגם אותו לקחנו לסקירה), ובחודש האחרון נחשף המוצר השלישי של החברה - ה-Nothing Ear (Stick), אוזניות ללא גומיות סיליקון במארז מסתובב בעיצוב ליפסטיק. עם ההשקה בישראל, באמצעות רשת באג, קיבלנו אותן לסקירה ובדקנו האם הן שוות 449 שקלים.

עיצוב

ללא ספק, הדבר הראשון שמבחינים בו ב-Ear Stick הוא מארז הטעינה הגלילי שלו - אם כי, בכנות, "מארז" בהקשר הספציפי הזה לא מרגיש כמו המילה הנכונה. למה? כי הוא מעוצב בהשראת ליפסטיק (שפתון) ונפתח ונסגר בסיבוב, שמלווה ב-"קליק" נעים וממכר. החברה שמרה על העיצוב השקוף שמזוהה עם המוצרים האחרים שלה (שני מוצרים בלבד, ליתר דיוק), כאשר גם האוזניות עצמן מגיעות בעיצוב שקוף המאפשר לראות את הרכיבים הפנימיים. בנוסף, לצורך זיהוי מהיר של האוזניות (ימין ושמאל) כל אחת מסומנת בנקודה אדומה או לבנה.

רוצים לקבל עדכוני טכנולוגיה ומדע לפני כולם? הצטרפו לאינסטגרם

על אף העיצוב הדי דומה ברובו ל-Ear (1), הפעם האוזניות מגיעות בלי סיליקון בקצה שנכנס לאוזן - כמו דגמי האיירפודס הרגילים. יש שיגידו שזה יותר נוח להם (פחות "פולשני") - ויש שלא יהיו מסוגלים לוותר על האיטום שמביאות איתן גומיות הסיליקון.

מארז מעוצב בהשראת ליפסטיק. האוזניות של Nothing. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
מארז מעוצב בהשראת ליפסטיק. האוזניות של Nothing/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

ב-Nothing החליפו את משטחי המגע באוזניות - ועברו לשליטה בצביטה באמצעות "חיישן כוח", בדומה לאיירפדוס פרו. לחיצה ארוכה עם שתי אצבעות על הגדם ("גבעול") באוזניות תעצור או תפעיל את המוזיקה, ומלווה בפידבק (רטט) קל. פיצ'ר נוסף הוא ויסות הווליום, כך שלחיצה ממושכת באוזניה ימין מגבירה את הווליום - ובאוזניה השמאלית מנמיכה אותו.

חיבור הטעינה כאן הוא מסוג USB-C ונמצא בחלק העליון של האוזניות, באזור הפלסטיק האדום (דיברנו על עיצוב ליפסטיק, כן?), ולצידו כפתור כסוף שמשמש לאיתור קישורית הבלוטות'.

Nothing Ear (Stick). ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
הפעם האוזניות מגיעות בלי סיליקון בקצה שנכנס לאוזן - כמו דגמי האיירפודס הרגילים/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

הצימוד (חיבור) לסמארטפון, בדומה לכמעט כל אוזניות TWS שתקנו, הוא פשוט. כל מה שצריך לעשות זה להכניס את האוזניות לאוזניים ולמצוא אותן בתפריט הבלוטת' של הסמארטפון. בתוך כמה שניות, האוזניות ישמיעו צליל וייבשרו אם אתם מחוברים. בקופסה תמצאו כבל USB-C, אם עדיין אין לכם אחד כזה.

נוחות, שליטה וסאונד

בתור אוזניות נטולות חוטים, הסאונד מוצלח למדי, הצלילים נעימים, ברורים ויש כמות טובה של באסים. מצד שני, לעיתים מעט חסרי עומק. נזכיר ש-Nothing שילבה באוזניות טכנולוגיה בשם Bass Lock שאמורה להבטיח צליל באס מודגש ואיכותי באמצעות ניתוח של מבנה תעלת האוזן, והתאמה אוטומטית של האקולייזר בכל שימוש.

חיסרון קטן שכדאי לשים אליו לב: מדובר כאן באוזניות עם מבנה פתוח - מה שמפריע למוזיקה כאשר יש רעשים בסביבה. אז לא, לא מדובר באוזניות שיספקו אודיופילים (חובבי סאונד), אלא יותר את מי שמחפש דרך איכותית לצרוך מוזיקה במהלך נסיעה ברכבת או באימון.

Nothing Ear (Stick). ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
לצורך זיהוי מהיר של האוזניות (ימין ושמאל) כל אחת מסומנת בנקודה אדומה או לבנה/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

האוזניות כוללות שלושה מיקרופונים, וב-Nothing אומרים כי "אלגוריתמים חכמים מנתחים למעלה ממיליון צלילים עבור שיחות חסינות רעשי רוח וקהל". אז איך הסאונד בזמן שיחה? בעיקר בסדר. הצליל היה ברובו נקי, וגם בצד השני אמרו ששומעים אותנו היטב.

מבחינת נוחות, האוזניות שמנמנות למראה אך אינן כבדות כלל. הן התמקמו בנוחות באוזן וסיפקו אחיזה טובה גם בהטיית הראש: אפילו בזמן הליכה ואימון בחדר כושר. מנגד, האוזניות מעט שמנמנות ונראה שלא ייכנסו בקלות לכל אוזן, ומשום ש-Nothing ויתרה כאן על מתאמי הסיליקון, אם האוזניות האלו לא נוחות לכם, לא תהיה לכם אפשרות להתאים אותן לאוזן.

האוזניות של Nothing/Nothing

זמן סוללה

חיי הסוללה של ה-Nothing Ear (Stick) הם מרשימים. הם עומדים בהבטחת היצרן, של עד כ-7 שעות נגינה רצופות (ועוד כמעט שעתיים של שימוש בטעינה של 10 דקות בלבד), שזה סביר, אבל כבר יש לא מעט אוזניות בשוק שמציעות יותר. למעשה טענו אותם פעם אחת בלבד בשימוש של כמה ימים ברציפות ונראה שאין באמת מישהו שזקוק לזמן סוללה ארוך יותר.

Nothing Ear (Stick). ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
נפתחות ונסגרות עם "קליק" ממכר/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

בשורה התחתונה

ה-Nothing Ear (Stick) לא יתאימו לכל אחד: יש להן מבנה מבנה פתוח - יתרון למי שלא אוהב מתאמי סיליקון, וחיסרון עבור אלו שלא יצליחו להתאים את האוזניות למבנה האוזן; השליטה באוזניות מאוד נוחה, הסאונד מוצלח ועשיר בבאסים, העיצוב של המארז מקורי (מאוד!) ומצד שני אין כאן ביטול רעשים אקטיבי. נכון לכתיבת שורות אלה האוזניות נמכרות ב-449 שקלים ברשת באג.

  • עוד באותו נושא:
  • Nothing

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully