וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג: עלייה משמעותית באימוץ הטלפונים המתקפלים⁩

עודכן לאחרונה: 30.11.2022 / 10:21

בחברה מציינים שכמות הטלפונים המתקפלים מסדרת Galaxy שנשלחו השנה לעסקים יותר מהכפילה את עצמה. צפי המשלוחים ב-2023: בהיקף של 26 מיליון יחידות

ה-Galaxy Z Fold 4 וה-Galaxy Z Flip 4. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
Galaxy Z Fold 4 ו-Galaxy Z Flip 4/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

סמסונג הודיעה אתמול (שלישי) כי כמות הטלפונים מסדרת Galaxy Z Fold ו-Galaxy Z Flip שנמכרו לשימוש ארגוני יותר מהכפילה את עצמה בהשוואה לשנה שעברה. בין החודשים ינואר לאוקטובר 2022 עלה מספר הטלפונים המתקפלים שמכרה סמסונג ללקוחות ארגוניים ב-105% בהשוואה לאותה תקופה. לדברי החברה, משלוחי הטלפונים המתקפלים צפויים להגיע ל-16 מיליון יחידות בכל העולם - עלייה של 73% בהשוואה לאותה תקופה אשתקד, עם צפי למשלוחים בהיקף של 26 מיליון יחידות ב-2023.

"אין ספק שהקלות שבה אפשר לפצל את המשימות על מסך רחב וההתאמה הנרחבת של יישומים למכשירים מתקפלים תורמות לתנופת האימוץ של מכשירים אלה בקרב משתמשים ארגוניים", נכתב בהודעה מטעם החברה. בחודש יולי האחרון ציין ראש חטיבת המובייל של סמסונג ד"ר רו (TM Roh) כי בשנת 2021 נמכרו 10 מיליון יחידות של מכשירים מתקפלים - צמיחה של מאות אחוזים בהשוואה ל-2020.

סמסונג. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
לדברי סמסונג, משלוחי הטלפונים המתקפלים צפויים להגיע ל-16 מיליון יחידות בכל העולם/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

בינתיים, כפי שפורסם לאחרונה, שוק הטלפונים החכמים צנח ברבעון השלישי של 2022 ב-9%, כך עולה מדו"ח שפרסמה חברת המחקר Canalys. לפי הדו"ח, מדובר ברבעון השלישי הגרוע ביותר מאז 2014, כאשר אפל היא היצרנית שרשמה את העלייה המשמעותית ביותר בנתח השוק (מ-15% ל-18%) בהשוואה לאותה תקופה בשנה שעברה. סמסונג רשמה עלייה של אחוז בודד - מ-21% ל-22%.

נתון מעניין נוסף הוא שסמסונג אמנם ממשיכה להוביל את שוק הסמארטפונים העולמי עם 22%, אך מנגד אפל הדיחה את שיאומי מהמקום השני ונמצאת במרחק של 4% בלבד מסמסונג - צמצום משמעותי של הפער בנתח השוק בהשוואה לשנים קודמות. OPPO ו-OnePlus (חלק מתאגיד BBK הסיני) נמצאות ביחד במקום הרביעי עם 10%, ומיד אחריהן VIVO (גם כן מבית BBK) עם 9% בלבד.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully