וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל, שומעת? האייפד החדש נכשל במבחן עמידות - ונשבר לשניים

עודכן לאחרונה: 14.12.2022 / 11:50

סרטון יוטיוב ויראלי שעלה בעמוד היוטיוב JerryRigEverything, מראה כמה קל לקפל את הטאבלט החדש של אפל. ואיפה עוד הוא הצליח לאכזב? צפו

נראה שגם אפל הצליחה להפוך את המכשירים שלה ל-"מתקפלים יותר", אבל לא בצורה בה היינו רוצים: היוטיובר זאק נלסון מערוץ היוטיוב JerryRigEverything, המוכר בזכות מבחני האומץ והעינויים שעוברים המכשירים החדשים והמתקדמים, לקח את האייפד 10.9 (דור עשירי) למבחן עמידות שהסתיים בערימת רכיבים אלקטרוניים מרוסקים.

בחלק הראשון של הסרטון, נבדק כיצד מתמודד המסך עם שריטות באמצעות כלי משונן. בדיקת העמידות מצאה שהמסך מתחיל להראות סימני נזק רק בדרגה 6 ו-7 - ציון דומה למכשירי דגל אחרים שעברו תחת ידיו של נלסון. במבחן הלהבה, לאחר שניות ארוכות של חשיפה לאש גלויה המסך הראשי הצליח להתאושש ולחזור לעבוד כרגיל, אך נוצר כתם כחול בהיר על התצוגה.

האייפד דור עשירי במבחן עמידות. JerryRigEverything, צילום מסך
נשבר בקלות יחסית. האייפד 10.9 (דור עשירי)/צילום מסך, JerryRigEverything

עם תג המחיר ההתחלתי שלו של 449$ עבור דגם ה-Wi-Fi, היינו מצפים שגם מבנה האלומיניום הממוחזר יהיה קצת יותר עמיד, אבל נלסון מוכיח שרובנו טועים. במבחן הסכין הצבע הוורוד שעוטף את המכשיר ספג חריטות בקלות רבה יחסית. מנגד, כפתור טביעות האצבע הציג עמידות גבוהה יותר.

לבסוף, אחרי מפגש עם סכינים, מצתים, וחריטות, נלסון עובר למבחן הכיפוף שכולנו מחכים לו, והתוצאה הייתה מאכזבת: כאשר הופעל עליו לחץ הוא נחצה לשתיים, כאילו היה חתיכת קרטון פשוטה.

ב-2018 אפל הודתה כי דגמי האייפד פרו שהושקו באותה שנה עלולים להתכופף ולהישבר וכי מדובר בתופעת לוואי ידועה הנוצרת כתוצאה מהליך הייצור. לאחר ביקורת רבה ברשת, החברה ציינה כי העיקום אינו אמור להשפיע על ביצועי המכשיר, ומאחר והוא לא אמור להחמיר עם הזמן ולהתעקם יותר, היא לא מחשיבה את התופעה כפגם.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל
  • אייפד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully