וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד נדיר של חיל הים האמריקני מציג עב"ם כדורי מרחף ואז צולל לים

11.1.2023 / 23:53

קוטרו הוא 2 מטרים והוא מגיע למהירויות של עד 254 קמ"ש - אבל מה זה כלי התחבורה הקטן במיוחד הזסה שמסוגל לעוף באוויר ולהיכנס למים כשהוא ממשיך בתנועה שלו

חיל הים האמרקיני צילם עב"מ כדורי מרחף ואז צולל לתוך המים/@JeremyCorbell

סירטון שצולם על ידי חיל הים האמריקני מראה עצם בלתי מזוהה רוקד לרוחב המסך לפני שהוא נכנס לאוקיינוס, במה שהצית את הדמיון של המאמינים בחייזרים בכל מקום. אין שום מידע על העצם מלבד העובדה שהפנטגון אישר שהסירטון אמיתי, והוא כעת זמין לצפייה ברשת - ככה שאתם יכולים לשפוט בעצמכם..

"חיל הים האמריקני צילם עב"ם בצורה 'כדורית' וכלי רכב מתקדמים בגודל בינוני; הנה חלק מהצילומים האלה", כתב הבמאי ג'רמי קורבל באתר שלו, שם הוא שיתף את הסירטון עם פרטים על האובייקט. לפי קורבל, למרות שהסירטון צולם לפני שלוש שנים, בשנת 2019, הוא לא היה זמין עד כה לציבור. על פי כל הבדיקות והתאוריות המקור לתיעוד הוא חדר המלחמה של ספינת הקרב USS אומהה, ששטה באוקיינוס סמוך לחוף בסן דייגו, למרות שהמידע הזה לא אושר.

צפו בתיעוד הביזארי

למרות שהסרטון קצר, נראה שהאובייקט מסוגל לנוע במהירות גם באוויר וגם במים, במה שהופך אותו לבעל יכולת תנועה מתקדמת יותר מכל כלי תחבורה ידוע לאנושות, צבאי או אזרחי. האובייקט עצמו הוא קטן במיוחד, נראה בצורת כדור גדול בקוטר של 2 מטרים. עם זאת, הוא מהיר מאוד, ומסוגל להגיע למהירות של 254 קילומטר בשעה בזמן הטיסה באוויר.

עוד עב"מים שתועדו ע"י הצבא
צוללת גרעינית התריעה על עב"מ תת ימי ש"נע מהר יותר ממהירות הקול"
טייס הצי האמריקאי מודאג מפלישת חייזרים: "ראיתי אותם כל יום"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

אפילו ברשתות הטלוויזיה הממלכתיות דיווחו על התקרית

לאחר שהסרטון פורסם הצבא החל לחפש אותו באזור בעזרת צוללת, אך די ברור שהוא כבר לא שם.

באתר המדעי iflscience מסבירים שנכון לעכשיו לא ידוע על אף כלי תחבורה שמסוגל לשהות זמן רב אוויר ואז לעבור למים ולהמשיך לנוע. במאה הקודמת הרעיון של צוללת מעופפת נבחן, אבל קשיים ברורים בכל הנוגע לדלק וטכנולוגיה שתאפשר לו להמריא גרמה לרעיון להיקבר. בשנת 2008, הממשלה האמריקנית החלה בניסיונות לפתח צוללת מעופפת, אבל החוזים נזנחו, והרעיון לא מומש לעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully