וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייס הצי האמריקאי מודאג מפלישת חייזרים: "ראיתי אותם כל יום"

11.9.2021 / 23:32

טייס הצי האמריקאי רייאן גרייבס טוען שהוא מודאג מתופעות אוויריות בלתי מוסברות להן נחשף מדי יום בעבודתו: "אני מודאג, בכנות. משום מה אנשים מעדיפים להתעלם מהעובדה שהם שם, צופים בנו מדי יום"

האם זה תיעוד אמיתי של עב"מ? הפנטגון פרסם תיעוד של טייס חיל האוויר פגש אובייקט מסתורי שטס במהירות/Pentagon

לוטננט רייאן גרייבס, טייס הצי האמריקאי, טוען שהבחין בעב"מים מסיירים במרחב האווירי המוגבל של ארה"ב מדי יום במהלך שירותו ואמר שהוא מאוד מודאג מעתידנו. הסגן מתאר את כלי הטיס או את תופעות האוויר הבלתי מזוהות (UAP) כסיכון ביטחוני.

סיפורו נחשף שבועות לאחר שהפנטגון פרסם דיווח על תצפיות מדווחות של עב"מים, בו המודיעין לא מצא סימנים לקיומם של חייזרים - אך הודה שאין ביכולתו למצוא את מקור רוב התצפיות.

בתוכנית התחקירים 60 Minutes שוחחו עם לוטננט גרייבס, שטען כי את התצפיות שמגיעות עוד מ-2014 קשה לזייף. הוא אמר: "אני מודאג, בכנות. אתה יודע, אם אלה היו מטוסים ממדינה אחרת שהיו מסתובבים שם למעלה, זה היה הופך לבעיה רצינית, אבל מכיוון שזה נראה מעט שונה, אנחנו לא מוכנים לבחון ברצינות את העניין. משום מה אנשים מעדיפים להתעלם מהעובדה שהם שם, צופים בנו מדי יום".

מסוג התצפיות שנבחנו בידי המודיעין האמריקאי. Fox 8 News, צילום מסך
מסוג התצפיות שנבחנו בידי המודיעין האמריקאי/צילום מסך, Fox 8 News

הוא הוסיף כי הוא וקבוצתו קלטו את מערכות ה-UAP בשתי שיטות מעקב שונות, מכ"ם ואינפרא אדום. "די קשה לזייף את זה", הוא אמר, "ראיתי את האובייקטים האלה כל יום מזה לפחות שנתיים ודיווחתי על כל תצפית".

דו"ח שפורסם לאחרונה על ידי ממשלת ארה"ב מפרט כיצד דווחו מאות תצפיות של עב"מים בין 2004 ל-2021. מומחים אמרו כי מרבית התצפיות כללו כלי טיס פיזיים שנקלטו במספר מערכות, החל מאינפרא אדום ועד מחפשי נשק ומכ"מים. לתצפית אחת נמצא פתרון כאשר דווח כי מדובר היה בכדור פורח ולא בעב"מ.

צפו בראיון איתו:

דו"ח המודיעין בישר גם כי מטוסי ה-UAP מהווים "אתגר" לביטחון הלאומי מפני שהם נמצאים במרחב האווירי האמריקאי ועשויים להיות בעלי טכנולוגיה משבשת ו/או פורצת דרך. על אף הממצאים, הדו"ח הוסיף כי אין זה חד משמעי לציין מהיכן הגיעו ה-UAP ולמרות שהוא אינו מפרט לגבי עדויות לחיים זרים, לא נמצאו גם ראיות המאשרות שהעדויות הן מכדור הארץ.

גרייבס אמר כי טייסים רבים מעלים השערות שונות לגבי התיעודים הללו - ביניהן שמשובר בטכנולוגיה סודית של ארה"ב, כלי ריגול של מדינות יריבות או משהו שמגיע מחוץ לגור הארץ. בכל מקרה, לוטננט גרייבס אמר כי הוא מודאג מכיוון שמה שהם לא יהיו - הם מהווים איום על הביטחון האמריקני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully