וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחייכו: אפל חוזרת לצלם את רחובות ישראל

4.1.2023 / 10:00

ניידת הצילום של אפל חוזרת לכבישי ישראל, במטרה לשפר את אפליקציית המפות שלה. "ברכבים ובתרמילים המיוחדים שלנו נמצא ציוד שיעזור לנו לבנות את המפה הדיגיטלית הטובה ביותר", אמרו בחברה

אפל לוגו. ShutterStock
אפל לוגו/ShutterStock

הגירסה החדשה והמעודכנת לאפליקציית המפות של אפל בישראל הגיעה אלינו רק החודש, וכבר החברה הגדולה מקופרטינו ממשיכה לעבוד על השיפורים הבאים כאן בארץ. החל מאתמול (שלישי) ועד ה-31 במאי, רכב הצילום של החברה חוזר לכבישי ישראל לצורך שיפור ועדכון נתוני המפות הקיימים - וגם להוסיף את מקומות חדשים שטרם נוספו.

בנוסף, לראשונה, בין ה-3 בינואר ל-31 במרץ, תתבצע סריקה רגלית מצולמת באמצעות תרמיל גב מאובזר במצלמת 360 מעלות (באזור ירושלים, חיפה, תל אביב והמרכז). בדומה לצילומי הדרך בכבישים, עם תרמיל הגב הנתונים יאספו ממקומות סגורים כמו פארקים, קניונים וחנויות שונות, מה שישדרג את חוויית השימוש בפיצ'ר "מבט מסביב". כזכור, בדומה לתכונה שכבר קיימת ונתמכת בגוגל מפות, משתמשי אייפון יכולים לנווט בעזרת מציאות רבודה לצד תצוגה המזכירה את סטריט ויוו.

"ברכבים ובתרמילים המיוחדים שלנו נמצא ציוד שיעזור לנו לבנות את המפה הדיגיטלית הטובה ביותר של ישראל. הפרטיות שלך נמצאת בעדיפות הראשונה אצלנו", נכתב בהודעה מטעם אפל. "בסקרים אחרים באזורים להולכי רגל נעשה שימוש במכשירי אייפד, ‏אייפון או במכשירים אחרים למטרות שיפור המפות. סקרים אלה באזורים להולכי רגל מאפשרים לנו לשפר ולעדכן את 'מפות' של אפל באזורים שבהם רכבים פשוט לא יכולים לעבור, תוך שימוש באותן הגנות על הפרטיות כמו ברכבי 'מפות' של אפל".

המכונית של אפל מפות. ShutterStock
רכב הצילום של אפל החברה חוזר לכבישי ישראל לצורך שיפור ועדכון נתוני המפות הקיימים/ShutterStock

ומה בנוגע לפרטיות? באפל מדגישים כי יצנזרו פנים ולוחית רישוי בתמונות שמתפרסמות. "אם יש לכם הערות או שאלות לגבי תהליך זה, זכויות הפרטיות שלכם, או אם אתם מעוניינים לבקש שנצנזר פנים, לוחית רישוי או את ביתכם הפרטי, צרו איתנו קשר" הדגישו בהודעה. את הזמנים בהם יבוצעו הצילומים ניתן למצוא כאן.

בחודש ספטמבר האחרון גם ניידת Street View של גוגל חזרה לצלם את ישראל - אחרי יותר מ-5 שנים. מאז הושק השירות ב-2007, הוא כולל יותר מ-220 מיליארד תמונות מ-100 מדינות ואזורים ברחבי העולם.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully