וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הסוללה באייפון 14 פרו באמת נגמרת מהר יותר?

עודכן לאחרונה: 5.1.2023 / 11:52

מאז הושקה סדרת הדגל של אפל, משתמשים מתלוננים על זלילת סוללה מוגברת. החשוד העיקרי: מצב ה-Always-On. האם זה נכון? הנה התוצאות

אייפון 14 פרו. GettyImages
אייפון 14 פרו/GettyImages

אפשרות ה-Always-On, בה המסך עובר למצב של בהירות נמוכה עד "שתעירו" אותו, הגיעה ביחד עם דגמי האייפון 14 פרו שהוכרזו בחודש ספטמבר האחרון. אלא שמאז ההשקה (שמלווה במחסור עולמי), הגיעו תלונות ממשתמשים ברחבי העולם על זלילת סוללה משמעותית. כדי למצוא את האשם האמיתי, בעמוד היוטיוב PhoneBuff עשו השוואה, בדקנו את הטענות הללו - וחזרו עם תשובות.

תחילה, חשבו להזכיר שעדכון iOS 16.2 ששוחרר בחודש שעבר הביא איתו הגדרות נוספות לפיצ'ר ה-Always On - ניתן יהיה לבטל את הצגת הרקע וההתראות, ובכך להתאים את התצוגה באופן אישי כשהאייפון נעול, בדומה לפיצ'ר במכשירי אנדרואיד.

אייפון 14 פרו. ShutterStock
אייפון 14 פרו/ShutterStock

אז מה התוצאות? בניגוד לטענות, לאחר 24 שעות של בדיקה, התוצאות הציגו שהאייפון 14 פרו לא משתמש בסוללה רבה. במספרים: הסוללה מתרוקנת ב-0.8% יותר בכל שעה במצב Always-On עם טפט ברקע - וב-0.6% ללא טפט. פרט שחשוב לזכור הוא שהמסך כן מוחשך לחלוטין במצבים מסויימים - כאשר האייפון שוכב עם המסך כלפי מטה, בזמן שהוא בכיס או בתיק, כשמצב "נא לא להפריע" מופעל, כשהאייפון מחובר ל-CarPlay ולאחר שהמכשיר לא בשימוש פרק זמן ממושך.

למעשה, הבדיקה של PhoneBuff מראה כי בתרחיש הגרוע ביותר, מצב Always-On עלול לנצל עד כ-20% סוללה ב-24 שעות אם הוא דולק באופן תמידי. השוואה מעניינת נוספת הייתה בין האייפון 14 פרו לעומת ה-Galaxy S22 Ultra, ובה שניהם סיימו 24 שעות עם 84% סוללה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully