וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינסטגרם משנה את פניה: זה העדכון המהפכני שיגיע בקרוב

עודכן לאחרונה: 9.1.2023 / 10:55

הדלפה חדשה חושפת כי הרשת החברתית תוותר על המגבלה שבידלה אותה לאורך השנים מפייסבוק ומטוויטר, ותאפשר למשתמשים לפרסם פוסטים כתובים. כך זה נראה

אינסטגרם. ShutterStock
אינסטגרם/ShutterStock

לראשונה אי פעם, אינסטגרם צפויה לוותר באופן סופי על המגבלה שבידלה אותה מפייסבוק: על פי הדלפה שמגיעה ממפתח האפליקציות אלסנדרו פאלוצי, הרשת החברתית תוסיף בקרוב לאפליקציה "מצב טקסט", שיאפשר לפרסם תוכן כתוב, ללא צירוף תמונה. בשונה מפייסבוק, לאחר הפרסום הפוסט יהפוך לתמונה ולא יופיע כטקסט חי שניתן לסמן או להעתיק.

כאמור, בעוד שפייסבוק לאורך השנים בבסיסה נותרה רשת חברתית שמתמקדת בטקסט, אינסטגרם נותרה כפלטפורמה לשיתוף חוויות וממלאת צורך אחר אצל המשתמשים - הנאה, בידור והכרה של עולמות חדשים בצורה ויזואלית. כעת, בזמן שהיא נלחמת חזיתית בטיקטוק הצומחת, נראה שבמטא, החברה-האם, מנסים להגדיל את כמות המשתמשים על ידי האפשרות לשים גם תוכן כתוב במרכז.

עם זאת, אם אינסטגרם אכן תצליח למשוך אליה קהל חדש, ואף מבוגר יותר, המהלך עלול לגרום לצעירים "לברוח" מהפלטפורמה (הם לא יישארו ברשת חברתית שבה פעילים גם ההורים שלהם, המורה מבית הספר או הדודים המבגורים).

קרא עוד:
מחליפים לסמארטפון חדש? לא תצטרכו יותר לגבות את וואטסאפ
איחוד גלקטי: ג'יימס ווב תיעד גלקסיות מתנגשות במרחק

עדכון נוסף שצפוי להגיע לאינסטגרם, כך לפי הדלפה חדשה, הוא פרסום אלבום תמונות פרטי עם קבוצה של חברים. לפי הפרסום, המשתתפים ב-"קבוצה" שהוגדרה מראש יוכלו לערוך, למחוק או להוסיף תמונות לאלבום שנוצר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

האם אתם בעד השינוי באינסטגרם?

כן
לא
לא אכפת לי
656 משתתפים
  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully