וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל מודה: יש בעיה באייפונים החדשים שתתוקן בקרוב

עודכן לאחרונה: 15.1.2023 / 23:02

זה לא קורה הרבה, אבל ענקית הטכנולוגיה הודיעה שקיימת בעיה בדגמי האייפון 14 פרו ש-"נמצאת בחקירה". הפתרון: רק בעדכון הגרסה הבא

פסים ירוקים במסך של האייפון. u/1LastOutlaw / Infernoqt,
פסים ירוקים במסך של האייפון/u/1LastOutlaw / Infernoqt

כמעט ואין מוצרים חדשים שיוצאים מפס הייצור של אפל שלא מקבלים ביקורות כאלה ואחרות על בעיות במכשירים. הפעם, כצפוי, מדובר בסדרת הדגל - אייפון 14. בחודש דצמבר דווח בפורומי התמיכה של MacRumors ושל Reddit על בעיה מוזרה שהחלה להופיע במכשירים - בעיקר מסוג אייפון 14 פרו ואייפון 14 פרו מקס. על פי הפרסומים, בעת אתחול (כיבוי והדלקה) מופיעים על המסך פסים ירוקים וצהובים שנעלמים לאחר מספר שניות. עדויות אחרות מספרות כי אותם קווים מהבהבים ומרצדים.

כעת, באופן לא צפוי במיוחד, שכן אפל מצידה לא מגיבה לכל ביקורות או טענות על פגם במוצרים שלה, החברה שחררה תזכיר שהגיע לידי MacRumors, ובו היא מודה בבעיה ש-"נמצאת בחקירה", ומרגיעה את החששות של המשתמשים ברחבי העולם שהיא נובעת מפגם בחומרה. "אנו מודעים לבעיה ובקרוב יגיע עדכון תוכנה שיפתור את הבעיה", נכתב בתזכיר.

רוצים לקבל עדכוני טכנולוגיה לפני כולם? הצטרפו לעמוד האינסטגרם

אייפון 14 פרו/אפל

עדכון iOS 16.3 נמצא כעת בבדיקות מפתחים ובתוכנית בטא ציבורית, אך זה לא צפוי בשבועות הקרובים. העדכון הקרוב הבא הוא iOS 16.2.1, ועל פי ההערכות הוא צפוי לפתור שורה של באגים - כולל הבעיה המדוברת במסך של דגמי האייפון 14 פרו. הגרסה האחרונה של ‌iOS 16‌ היא iOS 16.2, שכללה מספר תכונות חדשות, כולל Apple Music Sing, עדכון לאפליקציית המפות בישראל ועדכון במסך הנעילה בדגמי אייפון 14 פרו.

רוצים להמשיך להשתדרג? הצטרפו עכשיו לחבילות הסלולר של וואלה! Mobile

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully