וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: יוטיוב בוחנת אפשרות לצפייה בערוצי טלוויזיה בשידור חי

עודכן לאחרונה: 17.1.2023 / 12:12

ענקית הווידאו האמריקנית צפויה להצטרף בקרוב לשורה של חברות סטרימינג אחרות, ולהשיק שירות מבוסס פרסומות שיאפשר לנו לצפות בטלוויזיה, ממש כמו שאנחנו מכירים - ללא עלות

יוטיוב. ShutterStock
יוטיוב/ShutterStock

יוטיוב החלה לבחון שירות סטרימיניג חדש וחינמי המבוסס על פרסומות, שיאפשר לצפות בערוצי טלוויזיה בשידור חי - כך לפי דיווח של הוול סטריט ג'ורנל. על פי הפרסום, ענקית הווידאו הנמצאת בבעלות אלפאבית, החברה האם של גוגל, מנהלת בימים אלה מגעים עם ספקיות תוכן רלוונטיות, לצד חברות הפקה ובידור, כאשר הערכות הן שההשקה תהיה בהמשך השנה.

המטרה של יוטיוב היא להתחרות בשירותי סטרימינג אחרים שצוברים פופולריות בארה"ב ובאירופה בשנה האחרונה, בהם Roku ו-Pluto TV, המבוססים על מודל FAST - תוכן וידאו ליניארי־דיגיטלי, חינמי, מבוסס פרסומות מדויקות ומטורגטות. שירותים דומים אחרים קיימים גם בטלוויזיות חכמות של היצרניות הגדולות, בהן סמסונג, LG והייסנס.

יוטיוב. ShutterStock
המטרה של יוטיוב היא להתחרות בשירותי סטרימינג אחרים המבוססים על מודל FAST/ShutterStock

הדיווח הנוכחי מצטרף לדיווח אחר מחודש אוגוסט האחרון, לפיו יוטיוב עובדת על פלטפורמה חדשה בשם "חנות הערוצים", שתאפשר למשתמשים לרכוש תוכן (סדרות וסרטים) של מיטב הספקיות במקום אחד.

עם זאת, חשוב להזכיר שחלק גדול מהשירות שיוטיוב מפתחת כבר קיים באמצעות YouTube TV - שירות הזרמת מדיה בתשלום חודשי מסוג Over the Top המוצע על ידי החברה עוד מ-2017. הפלטפורמה כוללת בין היתר את ABC, CBS, CNN ו-HBO MAX.

  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully